וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: רב מבני ברק אנס בת של חזן בבית כנסת

27.1.2015 / 10:54

הרב, בן 63, משמש ראש קהילה בעיר. על פי החשד, הוא ניצל היכרות עם משפחתה של הנערה בת ה-17 ופיתה אותה בדרכים שונות. כשהורי הנערה התעמתו עמו הוא הציע להינשא לנערה ובכך לפתור את הסוגיה

אילוסטרציה. ShutterStock
הרב משמש ראש קהילה בעיר/ShutterStock

רב, תושב בני ברק בן 63, נעצר אתמול (שני) בחשד שאנס נערה בת 17. הרב משמש ראש קהילה בעיר. על פי החשד הוא ניצל היכרות עם משפחתה של הנערה, פיתה אותה בדרכים שונות וביצע בה את זממו בבית הכנסת שבו משמש אביה חזן. היום הוא יובא לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב.

ביום חמישי האחרון הגיעו הורי הנערה לתחנת המשטרה של מרחב דן. הם סיפרו לחוקרים בפיקודו של ניצב-משנה שמעון לביא, מפקד המרחב, כי בתם נפלה קורבן למעשי אונס מצדו של רב הקהילה. לטענתם, בין הרב לבין אבי הנערה קיימת מערכת יחסי חברות ארוכת שנים והרב אף החליט לקדם את האב לתפקיד חזן בית הכנסת הנחשב מרכזי בעיר. לטענת ההורים, לפני כמה חודשים הציע הרב לשדך את בנו בן ה-27, גרוש ואב לילדים.

עוד בוואלה! חדשות:
ראש מח"ש: "המשטרה נגועה בניצול גס של יחסי מרות"
ניו יורק מתבצרת לקראת סופת השלג הגדולה: 7,000 טיסות בוטלו
סוכן CIA הורשע בריגול בשל הדלפת פרטי מבצע חשאי נגד איראן

חרדי חרדים פשקווילים בשכונה מאה שערים. ShutterStock
בעצת רבנים הגישו תלונה במשטרה/ShutterStock

משפחתה של הנערה הסתייגה מהשידוך, אולם הרב ביקש בכל זאת לבחון את הכלה במשך תקופה. כדי שמשפחת הרב תוכל להתרשם ממנה ביקרה הנערה בביתם כמה פעמים. על פי החשד, הרב קיים אתה כמה שיחות בעלות אופי מיני והדרכות בנושא טהרה, תוך שהוא דורש ממנה לטבול בים כמה פעמים במהלך החודש ולהגיע לבית הכנסת לאחר מכן, שם אנס אותה לפחות שלוש פעמים, בשלוש הזדמנויות שונות.

לטענת משפחתה של הנערה, לאחר שהיא סיפרה להם על מעשה האונס הם התעמתו אתו. הרב השיב כי הוא מעוניין להינשא לבתם ובכך לפתור את הסוגיה. בני המשפחה פנו לרבנים נוספים ובהצעתם הם הגישו תלונה במשטרה. הרב נחקר ביחידת אלימות במשפחה במרחב דן והכחיש את המיוחס לו.

לפניות לכתב: Aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully