וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העדויות נגד ניצב מור נחשפות: "הוא שלח מסרונים סוטים"

חוקרי מח"ש חושדים שסגן המפכ"ל הטריד מינית לפחות שבע שוטרות. לידי וואלה! חדשות הגיעו קטעים מדברים שאמרו כמה מהן בחדר החקירות. "אני ביקשתי את עזרתו, ואז הוא התחיל להסתמס איתי'", סיפרה אחת מהן

צילום: קובי אליהו, שי מכלוף, יותם רונן, משטרת ישראל, עומר מירון, חדשות 10; עריכה: גדי וינסטוק, טל רזניק; קריינות: לירון בארי

הפרשה מסתעפת: יומה הראשון של חקירת סגן מפכ"ל המשטרה, ניצב ניסים מור, בחשד להטרדה מינית ומעשה מגונה בשוטרות, הסתיימה אמש (שני) במשרדי המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) בירושלים. החקירה החלה באישון ליל בעקבות חשד לכך שמור הטריד מינית בחודשים האחרונים שוטרת זוטרה שנזקקה לסיועו, וכן שביצע בה מעשה מגונה תוך ניצול יחסי מרות. אולם, במהלך היום התברר כי קיים חשד שלפחות שבע שוטרות נוספות הוטרדו על ידי מור. חלקן הגיעו למשרדי מח"ש והעידו נגדו.

פרשת ניסים מור - כותרות נוספות:
"מה הייתי עושה לך": המסרונים שהניצב התאמץ למחוק
חשד: השוטרת הראתה המסרונים המיניים לקצין - והוא לא דיווח
סגן המפכ"ל הוא הניצב החשוד בהטרדה מינית של שוטרת

ניצב ניסים מור, יוצר מחקירתו במח"ש, ינואר 2015. נועם מושקוביץ
"בסך הכול נישקתי אותה נשיקה צרפתית בהסכמה". ניסים מור ביציאה ממשרדי מח"ש, אמש/נועם מושקוביץ

לידי וואלה! חדשות הגיעו קטעים מעדויותיהן של כמה מתלוננות. אחת מהן שטחה בפני החוקרים את השיטה שבה נקט לדבריה ניצב מור. "הוא שלח לי מסרונים מאוד בוטים וקשים", סיפרה. "אני ביקשתי את עזרתו, ואז הוא התחיל להסתמס איתי במסרונים סוטים מאוד". בידי חוקרי מח"ש מצויים המסרונים שלכאורה שלח סגן המפכ"ל מור לשוטרות. בין היתר, כתב הניצב באחד המסרונים: "מה הייתי עושה לך". לפי החשד, מור ניסה לשבש מהלכי משפט ולהשמיד ראיה.

שוטרת אחרת הודתה בפני החוקרים: "ניהלתי עמו רומן". במח"ש חושדים כי כמה שוטרות נוספות ניהלו רומן עם מור, וחוקרים חשד לכך שהוא התערב בקידומן בתוך המשטרה, שלא כדין. במח"ש סבורים כי יש תשתית ראייתית חזקה נגד מור. לוואלה! חדשות נודע כי במסגרת החקירה, הוא הודה בקיום קשר אינטימי עם כמה שוטרות בהסכמה. מפכ"ל המשטרה יוחנן דנינו ביקש ממנו לפרוש מתפקידו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אחת המתלוננות בפרשת ניצב ניסים מור מגיע להעיד במח"ש, ינואר 2015. נועם מושקוביץ
משמאל: אחת המתלוננות נגד מור ביציאה ממח"ש, אתמול/נועם מושקוביץ

בשיחות שניהל אתמול מור עם כמה ממקורביו הוא טען כי השוטרת שבגין יחסיו עמה זומן לחקירה הראשונית, "כלל לא נמצאת ביחסי מרות איתי. היא פנתה אלי בגלל בעיה כלשהי וניסיתי לסייע. בסך הכול נישקתי אותה פעם אחת נשיקה צרפתית שהייתה בהסכמה, אבל לא מעבר לכך. כל ההתכתבות איתה הייתה התכתבות ווטסאפ שהייתה בהסכמה ובהדדיות".

לדברי מקורביו, "ברור לו שהוא סיים את הקריירה המשטרתית שלו. הוא מעריך שלא ישוב לשירות במשטרה, אך עדיין לא מסר הודעה על פרישתו למפכ"ל".

פרקליטו של מור, עו"ד ששי גז, מסר בתגובה לדברים: "הוא נחקר שעות ארוכות ומסר גרסה מלאה. ניתן למח"ש לחקור את העניין".

(עדכון ראשון: 23:31)

לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully