וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: גברים הטרידו נשים ברחוב - וגילו שאלו האימהות שלהם

קמפיין ויראלי מנסה לשים סוף לתופעת ההטרדות המיניות ברחוב ובודק איך גברים יגיבו כשהאישה אותה הטרידו ברחוב תתגלה כאמא שלהם. את הלקח הזה הם לא ישכחו לעולם

יח"צ - חד פעמי

דמיינו לעצמכם סיטואציה שבה אתם, הגברים, מתחילים עם אישה ברחוב או זורקים לה הערה מינית מגעילה - כשלפתע היא מסתובבת אליכם, מורידה את הפאה ומזדהה כאמא שלכם. איך זה היה מרגיש?

זה מה שעושה הקמפיין הויראלי החדש בפרו של Everlast - שמנסה להביך גברים כדי ללמד אותם ואת הצופים לקח - ואולי כך לשים סוף לתופעה ההטרדות המיניות ברחוב. במסגרת הקמפיין, האמהות עוברות מייקאובר משמעותי הכולל איפור, פאות ולבוש - ויוצאות לרחוב כדי לחוות על בשרן את ההתנהגות הטורדנית של בניהן. כמובן שהבנים שנבחרו לניסוי היו כאלה שידועים כמטרידים כפייתיים - כך שהסיכוי שלא "יחמיאו" לאמם כשהיא תעבור ברחוב הוא קטן מאוד.

אילוסטרציה. ShutterStock
"היי מותק מה ה... אמא?!"/ShutterStock

לניסוי שתועד כולו בווידאו נבחרו שני גברים שהולכים לשלם ביוקר על המילים שלהם. האמהות שלהם עברו מייקאובר ונשלחו למקום העבודה של הבנים. שם הם חיכו שהבנים יצאו לרחוב ועברו לידם כדי לבחון את תגובתם. שניהם, כמצופה, נפלו במלכודת והופתעו לגלות שהאישה שזה עתה בחנו את ישבנה - התגלתה כאמא שלהם. האמהות כמובן לא נותרו חייבות והחלו לגעור בהם - כשאחת מהן אפילו העיפה את התיק שלה על בנה מרוב עצבים.

הקמפיין צולם בלימה, פרו, כי שם התופעה מאוד פופולארית. על פי מחקרים - 7 מתוך 10 נשים במדינה עוברות הטרדה מינית ברחוב. הסרטון מסתיים באזהרה הקוראת לגברים לכבד את המין הנשי - לפני שישלחו אליהם את אמא.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully