וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאונה חזיתית בצפון: שני הרוגים בהתנגשות משאית ומכונית

26.1.2015 / 15:53

כלי הרכב התנגשו בעוצמה בכביש 66 בקטע שבין מגידו ומדרך עוז. מותם של יושבי המכונית הפרטית נקבע במקום, נהג המשאית פונה במצב קל. "זו תאונה קשה מאוד, המראה היה ממש מזעזע"

מד"א

שני בני אדם נהרגו היום (שני) בתאונות דרכים בין משאית ורכב פרטי בכביש 66 שבעמק יזרעאל, בין מגידו למדרך עוז. פרמדיקים של מד"א קבעו את מותם של השניים והעניקו טיפול לאדם נוסף שנפגע. בעקבות התאונה נחסם זמנית הכביש, אולם נפתח בהמשך. כביש 66 ידוע כאחד הכבישים המסוכנים בצפון, ובחלקו הוצבה גדר הפרדה.

פאראמדיק מד"א אייל הלפמן שהגיע למקום סיפר: "מדובר בתאונה חזיתית קשה מאוד, המראה היה מזעזע, הרכב הפרטי נפגע קשות והיה מעוך כולו. במושב שליד הנהג נלכדה אישה מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה ובמושב הנהג נלכד גבר, גם הוא מחוסר הכרה". הוא סיפר כי הצוות הרפואי העניק טיפול ראשוני תוך כדי פעולות החילוץ המורכבות, אך לדבריו הפציעות שלהם היו קשות מאוד והם נאלצו לקבוע את מותם בשטח. נהג המשאית שנפגע באורח קל טופל במקום ופונה לבית החולים העמק בעפולה.

עוד ידיעות בוואלה! חדשות
"מה הייתי עושה לך": המסרונים שהניצב התאמץ למחוק
התביעה שמסבכת את המועמד החדש של ליברמן, אילן שוחט
הודחו הסרבנים מ-8200: "עשיתם טעות, חציתם קו אדום"

תאונת דרכים בין מדרך עוז למגידו. ערן גילווארג
זירת התאונה, היום/ערן גילווארג

שמואל אבואב, מנכ"ל עמות אור ירוק, אמר כי מדובר בתאונה שנגרמה גם בשל הכביש, שבנוי באופן לוקה בחסר. "כביש 66 הוא כביש מסוכן וצר, הכולל נתיב נסיעה אחד לכל כיוון ללא שוליים רחבים", אמר. "רק בחלק מהכביש הותקן מעקה הפרדה בשנים האחרונות, אך בחלקים גדולים מהכביש אין מעקה הפרדה בין הנתיבים שימנע תאונות חזיתיות. לא רק הנהג אשם בתאונות הדרכים וגם למדינה יש אחריות לתאונות. לו היה קיים מעקה הפרדה בין הנתיבים לכל אורכו של הכביש, אולי ניתן היה למנוע את התאונה הקטלנית והטראגית הזו. האחריות היא של משרד התחבורה שחייב להתקין גדר הפרדה לכל אורך הכביש, להסדיר כניסה ויציאה בטוחה של התושבים לישובים הסמוכים לכביש ולהפוך את כביש 66 לכביש בטוח עבור משתמשי הדרך".

מחברת נתיבי ישראל נמסר כי נעשו עבודות רבות לאורך כביש 66 בשנים האחרונות, אולם לא ניתן לבנות מעקה הפרדה לכל אורכו, "מאחר ולא תהיה כלל אפשרות עקיפה וכן חייבת להיות יציאה וכניסה לחמשת הישובים לאורך התוואי". עוד נמסר כי לאחר פתיחת מחלף תות, במפגש עם כביש 6, זורמת רוב התנועה לאזור משם - ולא דרך כביש 66, דבר שהפחית באופן ניכר מאוד את התאונות. "לחברה תכנית ארוכת טווח להרחבת הכביש לכל אורכו, אך היא תלוית תקציב. בחברה מפצירים בנהגים לנסוע לאט ולהישמע לחוק התנועה ותנאי הדרך".

אתמול נהרגה פעוטה בת שנה וחצי בתאונת דרכים חזיתית בין שני כלי רכב בכביש 34, בסמוך לצומת גבים שבנגב. בכלי הרכב היו הוריה, בשנות ה-30 לחייהם, אחותה כבת שלוש ואחיה בן השש, והם נפצעו כולם באורח בינוני עד קשה. נהגת כלי הרכב השני, בשנות ה-50 לחייה, נפצעה באורח בינוני עד קשה.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
תאונת דרכים בין מדרך עוז למגידו. ערן גילווארג
תאונת דרכים בין מדרך עוז למגידו/ערן גילווארג
תאונת דרכים בין מדרך עוז למגידו. ערן גילווארג
תאונת דרכים בין מדרך עוז למגידו/ערן גילווארג
תאונת דרכים קטלנית בין משאית ורכב פרטי בכביש 66 שבעמק יזרעאל , ינואר 2015. מוטי ויזל -הצלה עפולה, מערכת וואלה! NEWS
תאונת דרכים קטלנית בין משאית ורכב פרטי בכביש 66 שבעמק יזרעאל , ינואר 2015/מערכת וואלה! NEWS, מוטי ויזל -הצלה עפולה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully