וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: השוטרת הראתה המסרונים המיניים לקצין - והוא לא דיווח

יוסי אלי ואבי אשכנזי

26.1.2015 / 14:24

במסגרת החקירה נגד ניצב ניסים מור במשטרה, נבדק חשד שלפיו השוטרת המתלוננת הראתה את המסרונים שקיבלה מהקצין הבכיר למפקד שלה, אך הוא לא דיווח על כך בזמן אמת. השוטרים הזוטרים במשבר: "קשה היום ללבוש את מדי המשטרה"

צילום: קובי אליהו, שי מכלוף, יותם רונן, משטרת ישראל, עומר מירון, חדשות 10; עריכה: גדי וינסטוק, טל רזניק; קריינות: לירון בארי

החשד להטרדה מינית בצמרת המשטרה: לוואלה! חדשות נודע לפני זמן קצר (שני) כי במסגרת החקירה נגד ניצב ניסים מור, סגן המפכ"ל שחשוד בקשר אינטימי עם שוטרות, נחקר קצין בדרגת רב-פקד, שאליו הגיעה אחת השוטרות המעורבות, שעליה הוא ממונה. לפי החשד, היא סיפרה לו על המסרונים שקיבלה ממור, ואף הראתה לו אותם. במחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) חושדים כי הוא לא העביר את המידע בזמן אמת, וכי כעת בוחנים שם כיצד לנהוג לגביו.

עוד על הפרשה
הניצב החשוד הודה שקיים קשר אינטימי עם שוטרות
דנינו על קריסת צמרת המשטרה: "מביך, מתסכל, מחייב טיפול שורש"
"מה הייתי עושה לך": המסרונים שהניצב התאמץ למחוק

הניצב החשוד בעבירות מין בשוטרות - סגן המפכ"ל ניסים מור. קובי אליהו
ניצב ניסים מור החשוד בדרך לחקירתו במח"ש/קובי אליהו

במח"ש מצויים המסרונים שלכאורה שלח סגן המפכ"ל מור. בין היתר, כתב הניצב באחד המסרונים: "מה הייתי עושה לך". הוא חשוד גם בשיבוש מהלכי משפט והשמדת ראיה, לאחר שמחק לכאורה את המסרונים מהטלפון הסלולרי שברשותו. במסגרת החקירה, הבינו חוקרי מח"ש כי הניצב אף פירמט את הטלפון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

"הוא איש נשוי שלא רצה שמשפחתו תראה את המסרונים"

שיבוש החקירה הבוטה שבו חשוד הניצב שונה מגרסתו, לפיה רק ניסה להסתיר את ההודעות מרעייתו ומבני משפחתו. "הוא איש נשוי, והוא לא רצה שבני משפחתו יראו את המסרונים, ולכן מחק אותם", מסר סנגורו של החשוד, עורך הדין ששי גז. על פי החשד, הוא מחק את המסרונים מיד לאחר שזומן טלפונית לחקירה על ידי ראש מח"ש. הקצין הסתגר בביתו מאז שעות הבוקר, אז הסתיימה חקירתו. בשעות הצהריים, שב למקום להמשך החקירה ולעימות עם לפחות חמש מהמעורבות בפרשה. במח"ש סבורים כי יש תשתית ראייתית חזקה נגד הניצב. לוואלה! חדשות נודע כי במסגרת החקירה, הוא הודה בקיום קשר אינטימי עם שוטרות בהסכמה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"הבוקר הזה הוא קשה לכולנו. יש לנו משטרה טובה, השוטרים ברמות השטח הם שוטרים חדורי מוטיבציה שעושים הכל כדי להילחם בפשיעה. הבעיה אצלנו בארגון היא למעלה בדרג הפיקוד הבכיר, שם יש שחיתות ורמות מוסר ירודות", כך אמר היום שוטר במשטרת תל אביב בעקבות רצף הפרשות המביכות בצמרת המשטרה.

לדברי שוטר אחר במרחב דן, האווירה בקרב השוטרים היא קשה, והם חשים כאילו בכירי המשטרה "פוגעים" בשם של שאר כחולי המדים. "מפקד המרחב שלי הוא אדם שייצא באמצע הלילה לתפוס גנבים. אלא שהבעיה היא בדרגים הבכירים ביותר. השוטרים ברמות הנמוכות עסוקים כל היום בעבודה, ואין להם זמן אפילו לחשוב על דברים כאלה של עבירות מוסר ועבירות אתיות".

עוד אמר כי "קשה היום ללבוש את מדי המשטרה, כולם מצביעים עליך וזורקים הערות שקשורות בפרשות האחרונות". לדבריו, "המשטרה נמצאת כעת במשבר קשה", אולם הוא הוסיף כי הוא מייחל לכך ש"יוציאו את אלה שסרחו" בצמרת, ויביאו "דור חדש של מפקדים שלא דבק בהם רבב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully