וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הניצב החשוד הודה שקיים קשר אינטימי עם שוטרות

26.1.2015 / 13:59

הקצין הבכיר נחקר היום פעם נוספת ואמר כי הקשר עם השוטרות היה בהסכמה. הוא הכחיש שמדובר בהטרדה מינית מצדו. קצין בדרגת רב-פקד חשוד שידע על הפרשה, אך לא העביר את המידע

צילום: קובי אליהו, שי מכלוף; עריכה: גדי וינסטוק

לוואלה! חדשות נודע היום (שני) כי במסגרת החקירה הנוספת במח"ש נגד הניצב במשטרה, אשר חשוד בקשר אסור עם פקודות, הודה הקצין הבכיר בקיום קשר אינטימי עם שוטרות, אולם ציין כי זה היה בהסכמה. הוא הכחיש שהייתה הטרדה מינית מצדו. כך או כך, מדובר בעבירה. המפכ"ל רב-ניצב יוחנן דנינו צפוי לבקש ממנו לעזוב את תפקידו.

הניצב, שנחקר הלילה לראשונה במח"ש, חשוד בקיום קשר פסול עם שמונה שוטרות לפחות, כמו גם בהטרדה מינית של חלק מהן. לפחות חמש מהמעורבות בפרשה יגיעו למסור עדות במשרדי היחידה לחקירות שוטרים, וככל הנראה ייערכו עימותים בינן לבין הקצין הבכיר.

כמו כן, לוואלה! חדשות נודע כי במסגרת החקירה נחקר קצין בדרגת רב-פקד, שאליו הגיעה השוטרת, עליה הוא ממונה, סיפרה לו על המסרונים והראתה לו אותם. במח"ש חושדים כי הוא לא העביר בזמן אמת את המידע, וכעת בוחנים במח"ש כיצד לנהוג לגביו.

עוד על הפרשה
הניצב חשוד בקשר פסול עם 8 שוטרות, יעומת עם המעורבות
"מה הייתי עושה לך": המסרונים שהניצב התאמץ למחוק
טלטלה במשטרה: ניצב בכיר נוסף נחקר בחשד להטרדה מינית

הניצב החשוד הסתמן כמועמד למפכ"לות המשטרה, אולם עם חשיפת החשדות נגדו, הוא צפוי לפרוש מהמשטרה. במהלך הלילה, הוא נחקר בין היתר בחשד שהטריד מינית בחודשים האחרונים שוטרת זוטרה שנזקקה לסיוע, וכן שביצע בה מעשה מגונה תוך ניצול יחסי מרות. בתום חקירתו, שוחרר למעצר בית של חמישה ימים.

ניצב בכיר החשוד בהטרדות מיניות מגיע לחקירה במח"ש. טלי מאייר
הקצין הבכיר בדרך לחקירה/טלי מאייר

לידי מח"ש הגיעו מסרונים בעלי אופי מיני בוטה שהעביר על פי החשד הניצב לשוטרת, עמה היה מעורב בקשר פסול. בין היתר, כתב הניצב באחד המסרונים: "מה הייתי עושה לך". הוא חשוד גם בשיבוש מהלכי משפט והשמדת ראיה, לאחר שמחק לכאורה את המסרונים מהטלפון הסלולרי שברשותו. במסגרת החקירה, הבינו חוקרי מח"ש כי הניצב אף פירמט את הטלפון.

שיבוש החקירה הבוטה בו חשוד הניצב שונה מגרסתו, לפיה רק ניסה להסתיר את ההודעות מרעייתו ומבני משפחתו. "הוא איש נשוי, והוא לא רצה שבני משפחתו יראו את המסרונים, ולכן מחק אותם", מסר סנגורו של החשוד, עורך הדין ששי גז.

עו"ד גז הוסיף: "זה יום עצוב, שבו קצין בכיר כל כך נחקר בעבירות כאלה". על פי החשד, הוא מחק את המסרונים מיד לאחר שזומן טלפונית לחקירה על ידי ראש מח"ש. הקצין הסתגר בביתו מאז שעות הבוקר, אז הסתיימה חקירתו. בשעות הצהריים, כאמור, שב למקום להמשך החקירה ולעימות עם לפחות חמש מהמעורבות בפרשה.

לפניות לכתב יוסי אלי: yossieli1982@gmail.com

(עדכון ראשון: 12:17)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully