וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טלטלה במשטרה: ניצב בכיר נוסף נחקר בחשד להטרדה מינית

26.1.2015 / 6:57

ניצב בכיר במשטרה נחקר בשעות הלילה במשרדי המחלקה לחקירות שוטרים. זאת בחשד שהטריד שוטרת זוטרה שנזקקה לסיועו וביצע בה מעשה מגונה תוך ניצול יחסי מרות. במח"ש בודקים תלונות נוספות לגבי הקצין

משטרה, דצמבר 2011. עומר מירון
משטרה, דצמבר 2011/עומר מירון

ניצב בכיר במשטרה נחקר במהלך הלילה (שני) במחלקה לחקירות שוטרים בחשד שהטריד מינית בחודשים האחרונים שוטרת זוטרה שנזקקה לסיועו, וכן שביצע בה מעשה מגונה תוך ניצול יחסי מרות. כמו כן, במח"ש בודקים תלונות נוספות לגבי אותו הקצין.

על פי החשד, הקצין הבכיר מחק את המסרונים ששלח לשוטרת מיד לאחר שזומן טלפונית לחקירה על ידי ראש מח"ש ועל כן הוחלט לחקור אותו באופן מידי ואף לבדוק חשד שניסה לשבש מהלכי משפט ולהשמיד ראיה. החקירה נפתחה בעקבות מידע שהעביר קצין משטרה אחר ששמע על מעשה ההטרדה. בתום חקירתו שוחרר הניצב למעצר בית מלא של חמישה ימים והיום תימשך החקירה.

עוד בוואלה! חדשות:
שגריר ישראל בארצות הברית: "מעריכים את אובמה"
כובאני לקראת שחרור מדאעש: "נותרו ארבעה רחובות - והעיר שלנו"
סוף למדיניות הצנע: ניצחון לשמאל בבחירות ביוון

ביום שבת האחרון הותר לפרסום כי ניצב קובי כהן, מפקד מחוז ש"י במשטרה, הוא הניצב החשוד בניהול קשר אסור עם שוטרת שהייתה תחת פיקודו. החקירה החלה בעקבות תלונה אנונימית שהתקבלה במחלקה לחקירות שוטרים, עליה דווח לראשונה בוואלה! חדשות לפני כשבועיים. כהן, המכהן בתפקיד הבכיר משנת 2013, חשוד כי במהלך כהונתו בתפקיד החל להתכתב עם שוטרת בפייסבוק ועל פי החשד אף הבטיח לה כי ייקח אותה לפולין, על אף שלא שובצה לנסיעה, שבה עמד כראש המשלחת מטעם המשטרה.

על פי תוכן ההתכתבות, שהגיע לידי מח"ש, כהן הבטיח לכאורה לשוטרת כי אם היא "תיצמד אליו", ותתלווה אליו למסע המשטרה לפולין, "יהיה לך טוב", כלשונו. בהתכתבות נראה לכאורה כי הקצין הבכיר אף הבטיח לשוטרת שהיא תקודם בארגון. כמו כן, מההתכתבות עולות מחמאות של הקצין לשוטרת, שבהן תיאר כמה הוא "מחבב" אותה.

מיד עם פרסום החשדות נגדו החליט כהן לפרוש מהמשטרה. כהן הוא הניצב השישי שפורש בתקופתו של המפכ"ל דנינו. קדמו לו בין היתר ניסו שחם, מנשה ארביב ויוסי פריינטי. "המפכ"ל קיבל את בקשתו ואמר כי הוא מצר על הנסיבות שבהן ניצב כהן מסיים את תפקידו", נמסר מהמשטרה. "המפכ"ל הודה לניצב כהן על שירות מסור ומקצועי לאורך שנים, שבהן ביצע שורה ארוכה של תפקידים מבצעיים ומרכזיים במשטרת ישראל ובהן תרם רבות לארגון לציבור ולבטחון מדינת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully