וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשבה שהיא מצלמת מעצר וגילתה שהיא מתעדת חטיפה

עוברת אורח תיעדה את מה שחשבה שהוא מעצר משטרתי - והופתעה לגלות שמדובר בניסיון חטיפה מצמרר כשהחטופה רצה לעברה והתחננה לעזרתה

צילום מסך

עוברת אורח שהבחינה ממכוניתה בשוטרים שמנסים לעצור אישה מיהרה לצלם את המקרה במצלמתה. רק כשהגיעה מכונית נוספת ובה קורבן נוסף - הבינה הצלמת שמדובר בניסיון חטיפה ומיהרה להזעיק את המשטרה.

ניסיון החטיפה הזה, שהתרחש בשבוע שעבר בפרטוריה, דרום אפריקה, בוצע על ידי שני גברים שהתחזו לשוטרים. הצלמת, שעמדה במרחק 50 מטר משם, חשבה שמדובר במעצר משטרתי רגיל וצילמה את התגובה המפתיעה של הנעצרת. "השוטרים שלפו נשק. היא בטח מפחדת שהם הולכים לירות בה. היא לא יכולה להילחם ככה בשוטרים", היא נשמעת אומרת בזמן שהיא מתעדת את המקרה.

כמה שניות לאחר מכן מגיע למקום רכב BMW לבן - כשממנו מנסה לברוח קורבן נוסף. רק אז מבינה הצלמת שמשהו לא בסדר, "רגע, אולי הם לא משטרה אמיתית", היא נשמעת אומרת בסרטון בזמן שהיא יוצרת קשר עם המשטרה, "אוי לא, זה מצב חירום. יש כאן סינים ומכוניות ואישה שמנסה לברוח ושוטרים ששולפים אקדחים. אני לא יודעת אם הם באמת שוטרים".

ניסיון חטיפה תועד על ידי עוברת אורח. צילום חובבים יוטיוב, צילום מסך
הנחטפת מנסה לברוח/צילום מסך, צילום חובבים יוטיוב

הגבר המסתורי שנחטף במכונית הלבנה מצליח לברוח מידיי שוביו שקורעים את חולצתו בניסיון לעצור בעדו, ובזמן שהוא מצליח לברוח - האישה מנצלת את המומנטום ורצה מהמקום לכיוון מכוניתה של הצלמת. ההקלטה מסתיימת כשהאישה דופקת על דלת מכוניתה של הצלמת ומתחננת נואשות לעזרתה. לבסוף שני הנחטפים הצליחו להימלט.

המשטרה (האמיתית) מצאה את רכב החוטפים, כשבו התחפושות שלהם, נטוש כ-30 ק"מ ממקום החטיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully