וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן: "המשטרה רוצה לשמור את החקירה בתודעה הציבורית"

יו"ר ישראל ביתנו כתב בעמוד הפייסבוק שלו כי המשטרה מדליפה בכל ערב שישי לאחד מערוצי הטלוויזיה "כותרת" בנוגע לחקירת השחיתות במפלגתו. בערוץ 2 פורסם כי קירשנבאום העניקה מיליון שקלים בשביל ריאיון אצל פיני גרשון

חברי מפלגת ישראל ביתנו בכנס הצגת הרשימה. טלי מאייר
"מצבה הנואש של החקירה". ליברמן, בשבוע שעבר/טלי מאייר

יו"ר "ישראל ביתנו", שר החוץ אביגדור ליברמן, כתב אמש (שבת) בעמוד הפייסבוק שלו כי המשטרה רוצה לשמור את חקירת השחיתות במפלגתו בתודעה הציבורית "בכל מחיר, ולכן בכל ערב שישי הם מדליפים לאחד מערוצי הטלוויזיה 'כותרת' בנוגע לחקירה. בכך התייחס לסיקור הפרשה בתכנית "אולפן שישי" ששודרה אתמול בערוץ 2, שבה נאמר כי "פאינה קירשנבאום חשודה בכך שהעניקה מיליון שקלים ליו"ר מנהלת הליגה הלאומית בכדורסל כדי שיסדר לה ריאיון באחת מתחנות הרדיו האזורי אצל פיני גרשון".

פרשת השחיתות בישראל ביתנו - סיקור מיוחד:
ממשיך להסתבך: האיום המרומז של ראש העיר עפולה. האזינו
יועץ לשעבר של ליברמן חשוד בפרשת השחיתות – ונעדר
ליברמן ממשיך לתקוף הפרקליטות: "הדלפות מגמתיות"
בשל החקירה: ח"כ קירשנבאום ביקשה לפרוש; "בקשתה נדחתה"

פאינה קירשנבאום. ראובן קסטרו
"סירבה להרבה ראיונות בשל חוסר זמן". פאינה קירשנבאום/ראובן קסטרו

"אי אפשר היה שלא לעמוד נדהם מול הכותרת ששודרה אמש ב'אולפן שישי' בערוץ 2. גם מי שיתאמץ יתקשה לחשוב על האשמה עלובה ומגוכחת (הטעות במקור) יותר מזו", כתב יו"ר ישראל ביתנו. ליברמן הוסיף לכאורה תימוכין לדבריו וציין כי "סגנית השר קירשנבאום הופיעה בשנים האחרונות במאות ראיונות בתכניות הנצפות והמואזנות ביותר בטלוויזיה וברדיו, וסירבה להרבה ראיונות אחרים בשל חוסר זמן".

ליברמן סבור שהסיבה הנוספת שעומדת מאחורי "ההדלפות" של המשטרה בערבי שישי, היא מצבה הנואש של החקירה: "ההדלפה העלובה הזו מהמשטרה מעידה על כך שמצב החקירה, שהם פוצצו ברעש כה גדול, הוא באמת נואש, אם אלו הדברים שיש להם להציג לציבור כ'חדשה מסעירה'".

את התנהלות הפרשה תחת עיניה הבוחנות של התקשורת כינה ליברמן "עבירה על החוק וניסיון נוסף להכפיש ולהרשיע, בכלי התקשורת ולא בבית המשפט, באמצעות סילופים והדלפות מגמתיות ומעוותות ולא באמצעות עובדות" את הבכירים במפלגתו. "לתשומת ליבם של היועמ"ש, פרקליט המדינה ומפכ"ל המשטרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully