וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: שוטר ירה למוות בגבו של צעיר שחור שברח ממנו

צ'נסי מק'מילין, שוטר באוקלהומה שבארצות הברית, תועד ממצלמה על גופו יורה כמה יריות בגבו של טרנס ווקר, בן 21, שהיה חמוש ונמלט ממנו. עד ראייה שהיה במקום אמר כי השוטר "פעל נכון"

יח"צ - חד פעמי

סרטון שצילמה משטרת אוקלהומה ובה נראה שוטר יורה למוות בצעיר שחור פורסם ביום שישי ברשת. בסרטון הנמשך קצת יותר מדקה נראה השוטר צ'נסי מק'מילין יורה בגבו של טרנס ווקר, בן 21 שהיה חמוש בעת הירי, במהלך מנוסתו.

האירוע התרחש ביום שבת בשבוע שעבר בעיר מוסקוגי. שוטרים הוזעקו לאזור הסמוך לכנסייה בעיר לאחר שהתקבלה תלונה. בסרטון, שצולם ממצלמה הממוקמת על גופו של השוטר, נראה מק'מיליין מעכב את ווקר לבדיקה, שבמהלכה שאל אותו מדוע הוא רועד, ואף ביקש ממנו להירגע. בתוך כמה שניות מצא השוטר על גופו של ווקר אקדח – והחשוד פתח במנוסה.

מק'מיליין החל לרדוף אחר החשוד ושלף את אקדחו. כעבור כמה שניות הוא נראה יורה בו בגבו, כמה יריות, עד שנפל והתמוטט. עד ראייה שנכח במקום אמר כי השוטר "פעל נכון". העיתון "ניו יורק דיילי ניוז" דיווח כי השוטר הוצא לחופשה בתשלום לאחר התקרית. על פי הדיווח, מדובר בפעם השנייה בה מוצא השוטר לחופשה, לאחר שהיה מעורב בתקרית ירי נוספת בחודש יולי. אז נחקרה התנהלותו ונמצאה תקינה.

לקריאה נוספת:
תיעוד: דאעש "הוציא להורג" את אחד החטופים היפנים
"התובע הארגנטינאי נורה למוות מטווח של 20-15 ס"מ"
הפסקת האש קורסת: 20 נהרגו מרקטה בשוק בדרום אוקראינה

(עדכון ראשון: 22:33)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully