וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלסטיני בן 18 עם סכין נעצר ליד בית הנשיא בירושלים

24.1.2015 / 0:21

הצעיר, תושב במזרח העיר, חשוד שהתכוון לבצע פיגוע על רקע לאומני. יחד עם שוטר, אחד המאבטחים במקום עיכב אותו, והם מצאו סכין ארוכה מוחבאת מתחת לבגדיו. "ייתכן שהפעולה המהירה מנעה פגיעה בחפים מפשע"

סכין שנמצאה ברשותו של תושב עיסאוויה ליד בית הנשיא. חטיבת דוברות המשטרה, חטיבת דובר המשטרה
הסכין שנתפסה ברשות הצעיר/חטיבת דובר המשטרה, חטיבת דוברות המשטרה

צעיר בן 18 תושב עיסאוויה שבמזרח ירושלים נתפס אמש (שישי) ליד בית הנשיא בשכונת טלביה שבמרכז העיר, כשבגבו מוחבאת סכין ארוכה. הוא הועבר לחקירה במרחב מוריה של המשטרה, ומשם הועבר לשב"כ.

האירוע התרחש כאשר מאבטח של בית הנשיא ביצע סיור אבטחה שגרתי. במהלך הסריקה ברחוב הנשיא, הסמוך לבית הנשיא עצמו, הוא הבחין בצעיר שעורר את חשדו. המאבטח הזעיק את השוטר המוצב בבית הנשיא, ובחיפוש על גופו של הצעיר החשוד נמצאה הסכין החדה מוחבאת תחת בגדיו.

עוד בוואלה! חדשות:
צעיר דרוזי: יהודים תקפו אותו כי חשבו שאני ערבי
כתב אישום נגד שייח שהסית נגד יהודים: "נשחט אתכם"
"פוקחים עיניים וסורקים את הנוסעים": קו 40 - הבוקר שאחרי

אזור האירוע

במשטרה מעריכים כי כוונתו של הצעיר הייתה לבצע פיגוע על רקע לאומני. ככל הנראה, כפי העולה מפרטי החקירה עד כה, הימצאותו ליד משכן הנשיא אינה מקרית. עם זאת, בשלב זה לא ידוע בדיוק לאן היו מועדות פניו של החשוד.

במשטרה הדגישו כי עירנותו של המאבטח, תפיסת הסכין והמעצר המהיר "יתכן שמנעו פגיעה בחפים מפשע". כאמור, טרם התבררה כוונתו המדויקת של החשוד, ואם כלל ניסה לפגוע בנשיא.

אנשי כוחות הביטחון ברחבי הארץ ערוכים בכוננות גבוהה בימים האחרונים, בעיקר לאחר פיגוע הדקירה בקו 40 בתל אביב. 12 בני אדם נפצעו בפיגוע, מהם שלושה באורח קשה.

לפניות לכתב: talk2yaira@walla.com

(עדכון ראשון: 21:26)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully