וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעד בבלוג את הבגידה של אשתו - והפך לתופעת רשת

בעל שגילה שאשתו מנהלת רומן עם גבר זר עדכן את הגולשים שלו בבלוג חי בכל מה שקרה - מהשנייה בה עלה על ההודעות המפלילות ועד הרגע בו בחר להתעמת עמה

גבר תופס זוג ערום במיטה. ShutterStock
גילה שאשתו בוגדת בו - ורץ לספר לכולם/ShutterStock

יותר מ-15 אלף גולשים כבר הגיבו להודעה האחרונה בבלוג של בעל שגילה שאשתו בוגדת בו - ומאז, כפי שאתם מבינים, הפך לסנסציה אינטרנטית.

הבלוג הפופולארי נפתח כשהבעל הנבגד גילה על הרומן שאשתו מנהלת עם גבר זר והחליט לשפוך את כאבו בכתיבה. הבחור הידוע בכינוי MyLifeSuxNow פתח בלוג בלוח המודעות האינטרנטי, Rebbit, שם שיתף את קוראיו בהרפתקאות אשתו הבוגדנית וברגשותיו האיומים לנוכח המצב. בכל זמן כתיבת הבלוג, אשתו, אותה הוא מכנה "ג'ני", עדיין לא יודעת שהוא גילה שהיא בוגדת בו. רק הוא והקוראים שלו יודעים ומחכים לרגע הנכון להתעמת איתה.

"אשתי בוגדת בי. ההוכחה נמצאת בהודעות הטקסט המטונפות שהם שולחים האחד לשניה. אני יודע את האמת - אבל היא לא יודעת שאני יודע", הוא כתב בהודעה הראשונה בבלוג שלו.

זוג נתפס במיטה. ShutterStock
"מרגיש כאילו מישהו יורה בי בבטן". הבעל מספר על הבגידה/ShutterStock

למרבה הפלא, השניים נשואים באושר כבר 8 שנים ולטענת הבעל - מעולם לא התווכחו. "גיליתי שיחה שלה עם בחור בשם זאק. להפתעתי, היו שם שיחות מיניות בהן הוא מספר מה הוא היה רוצה לעשות לה. איזה יצור מטונף. גללתי למעלה והבחנתי בתמונות שלהם בעירום", הוא מספר, "לספר לה שאני יודע? כדאי לי להגיש גט? אני אוהב אותה, לעזאזל".

הבעל מספר שאחרי שגילה בטעות את השיחות הוא גנב לאשתו את הטלפון, פרץ לה לדואר האלקטרוני ולחשבון הפייסבוק ושם נחשף לעוד שיחות מיניות שלה, "צילמתי את הטקסט ושלחתי אותם אליי - ובכל פעם שאני מסתכל עליהם, אני מרגיש כאילו מישהו יורה בי בבטן".

בחלוף הימים גילה הבעל שיש בהסכם הממון שחתם עם אשתו סעיף בגידה שבא לטובתו ולכן שכר חוקר פרטי שיאסוף ראיות לבגידה. באחד הפוסטים משישי האחרון כתב: "לעזאזל, היא בחדר האמבטיה מתכתבת איתו. אני יכול לשמוע את הצליל של ההודעה הנשלחת שוב ושוב. הם בטח מדברים מלוכלך. אלוהים, זה כואב". בשבת הוא עידכן: "חוקר פרטי עוקב אחריהם. יש לו מצלמה שמצלמת תמונות באיכות גבוהה ממרחק רב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אילוסטרציה. ShutterStock
הבעל מצא חוקר פרטי שיעקוב אחריהם/ShutterStock

בעדכונים האחרונים בבלוג הוא החליט להתעמת עם אשתו וכמובן - לשתף אותנו בהרגשה. "אני לא יכול לכתוב יותר מדקה או שתיים, אבל המצב לא טוב. דיברתי איתה. היו צעקות, כעס, עצב, בכי, המון בכי, התחננויות, הסברים. אני לא במקום טוב לספר בו את מה שקרה. אעדכן אתכם כשאהיה בבית של חבר שלי, זה יקח זמן", הוא מספר ומעדכן שוב כמה שעות לאחר מכן "מצטער שלא יכולתי לעדכן מוקדם יותר. אף אחד לא נפגע, הכל בסדר – אבל זו התקופה הגרועה בחיי".

הבעל מקבל תמיכה רבה מהקוראים שלו ולא לוקח את זה כמובן מאליו: "תודה לכולם על התמיכה בימים האחרונים. זה חשוב לי מאוד ואני מתכוון לעדכן אתכם גם בתהליך הגירושים שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully