וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוג חברים בתחפושת גיבורי-על הצילו משפחות משריפה

זוג חברים המחופשים לג'וקר ורובין (מסרטי "באטמן") הבחינו בבניין שעולה בלהבות - והחליטו לשחק אותה גיבורי-על אמיתיים ולחלץ את תושבי הבניין מהשריפה. קבלו סיפור גבורה אמיתי

גיבורי על מצילים בניין שעולה באש. mirror, צילום מסך
הגיבורים שהצילו את משפחות משריפה/צילום מסך, mirror

חדשות מפתיעות לחובבי הז'אנר: הג'וקר, אויבו המושבע של באטמן, הותיר מאחוריו את חיי הפשע ובחר לשתף פעולה עם רובין, חברו הטוב של באטמן - במטרה להציל את העולם - או לפחות כמה דיירים בבניין שעולה באש.

מחופשים כגו'קר ורובין, רוברט סטורי וחברו לשירות הצבאי, סטיבן רוברטסון, היו בדרכם הביתה ממסיבת תחפושות כשהם הבחינו לפתע בשריפה בבניין בעיר פייזלי שבסקוטלנד. כמו גיבורים אמיתיים, הצמד האמיץ נכנס לבניין, פינה את התושבים ועזב את המקום בלי לחשוף את זהותם האמיתית.

בעולם הבדיוני זה היה נגמר ככה, אבל בעולם האמיתי יש את ה- Daily Record שיחשוף בשבילנו את הפרטים המלאים על הגיבורים. באטמן לא היה אוהב את זה.

גיבורי על מצילים בניין שעולה באש. mirror, צילום מסך
הבניין עולה בלהבות/צילום מסך, mirror

רוברט בן ה-30 סיפר ל-Daily Record שהוא הבחין בלהבות כשהיה לבוש בתחפושת הג'וקר שלו בשעה 00:30. סטיבן, בן ה-31, לבוש כרובין היה לצידו כשהם עשו את דרכם הביתה. כשהבחינו בשריפה, הם נכנסו לבניין והחלו לדפוק על דלתות של בתים ולצרוח "שריפה!" כדי לעורר אנשים ולגרום להם לברוח מהמקום במהירות.

אחת הבנות שניצלה בזכותם מהשריפה, ניקולה קלמנטס בת ה-33, סיפרה: "חשבתי שאני בחלום כשרובין והג'וקר דפקו על הדלת שלי באמצע הלילה. מגיעה להם מדליה. כולנו הצליחו לברוח בזמן בזכותם".

רוברט סיפר בראיון שהתחפושות דווקא עיקבו אותם בביצוע המשימה, "בעטנו בדלתות כי האש התפשטה במהירות ותיארתי לעצמי שאנשים יחשבו שאנחנו צוחקים עליהם בגלל התחפושות שלנו", הוא מספר, "באחת הדירות בחור העיף בנו מבט וישר טרק עלינו את הדלת. היינו צריכים להכות בדלת שוב ושוב כדי להסביר לו שאנחנו לא צוחקים איתו".

"ראינו את הלהבות המתפרצות מחוץ לדירה ונמלטנו משם מהר ככל שיכולנו. עברנו אימונים בצבא איך להתמודד עם אש כך שעשינו כמה שיותר רעש, דפקנו על כל דלת מלמעלה למטה וצעקנו "אש, איש!", מוסיף רוברט, "הצלחנו להוציא כמה אנשים מהמקום לפני שהמשטרה ומכבי האש הגיעו למקום. כאנשי צבא, עשינו את זה לא בשביל המדליות. היינו בזמן הנכון ובמקום הנכון ועשינו את מה שהיה נכון לעשות".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
הגיבורים שהצילו אנשים משריפה. Victoria Stewart, Daily Record, מערכת וואלה! NEWS
האנשי שמאחורי התחפושות/מערכת וואלה! NEWS, Victoria Stewart, Daily Record

רוברט, כך מתברר, חווה סיטואציה דומה בעבר. "אמא שלי ואני נקלענו לשריפה בשנת 2001. כמעט ולא שרדנו את זה. היינו חייבים לצאת מהחלון כשהבית שלנו עלה באש".

צוותי כיבוי אש פינו את הבניינים הסמוכים והפרמדיקים בדקו מספר אנשים שנכחו בזירת האירועים. לא דווח על נפגעים, אבל קווין דוקרטי בן ה-28, אמר שהוא ובנו בן ה-4, קיגן, איבדו הכל כשהשריפה הגיעה למטבח שלהם. "בדיוק הכנתי נקניקיות ונשכבנו לנוח אחרי שאני ובני הקטן אכלנו. פתאום התעוררתי וראיתי אש. ניסיני לכבות את האש אבל זה היה מאוחר מדי. הצלחנו לברוח אבל נשארנו בלי כלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully