וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האבא של החיילים הבודדים": יום הולדתו הפך לחגיגה לכבודם

18.1.2015 / 4:43

יותר מ-300 אורחים הגיעו לאירוע למען החיילים בקיבוץ יפעת שאותו ארגן חבר הקיבוץ, צביקה לוי, זו השנה הרביעית ברציפות. "היכולת לתת לחיילים הבודדים זאת המתנה הטובה ביותר"

צביקה לוי וחיילים בודדים בקיבוץ יפעת. התנועה הקיבוצית,
צביקה לוי וחיילים בודדים בחגיגה בקיבוץ יפעת, ביום שישי/התנועה הקיבוצית

יותר מ-300 אורחים הגיעו שלשום (שישי) לקיבוץ יפעת שבעמק יזרעאל כדי לחגוג עם עשרות חיילים בודדים באירוע השנתי לכבודם, שאותו מארגן חבר הקיבוץ צביקה לוי ביום הולדתו. בין האורחים היו הרמטכ"ל, רב-אלוף בני גנץ, ח"כ ציפי לבני, ח"כ אלעזר שטרן, אלוף פיקוד מרכז ניצן אלון, ראש אמ"ן אלוף הרצי הלוי ומזכ"ל התנועה הקיבוצית איתן ברושי.

כבר ארבע שנים שלוי המכונה "האבא של החיילים הבודדים בתנועה הקיבוצית", הופך את יום הולדתו לחגיגה לכבוד החיילים הבודדים, להם הוא דואג כל השנה. על פי המסורת, כל אחד מהאורחים הביא לחגיגה מכשירי חשמל שייתרמו לחיילים הבודדים ברחבי הארץ. יותר מ-500 מכשירי חשמל נאספו באירוע, בהם תנורי חימום, קומקומים, טוסטרים ומכשירי מיקרוגל.

"בשבילי היכולת לתת לחיילים הבודדים זאת המתנה הטובה ביותר", אמר לוי במהלך האירוע. "כל האנשים שהגיעו לכאן, למרות הגשם והקור, מראים שהחיילים הבודדים נמצאים בלב של כולנו".

עוד בוואלה! חדשות:
כך תנסה ישראל לסכל את הבדיקה של בית הדין בהאג
"האג"ח החברתי": המדינה מתכננת להפריט חלק משירותי הרפואה
יהודי בלגיה מתנגדים לשאת נשק: "סומכים על שירותי הביטחון"

צביקה לוי והרמטכ"ל בני גנץ בקיבוץ יפעת. התנועה הקיבוצית,
הרמטכ"ל בני גנץ וצביקה לוי בקיבוץ יפעת, ביום שישי/התנועה הקיבוצית

במהלך האירוע נשאה דברים גם ח"כ לבני. "ציונות אמיתית זה לא רק לדקלם מלים, ציונות זו הכוונה שמאחורי המילים והעשייה שמגיעה לצידן", אמרה לבני. "צביקה לוי, בעשייה הרבה שלו למען החיילים הבודדים, מפגין את הציונות הזאת שגם עומדת מאחורי השירים שאנחנו שרים כאן היום ואותה ציונות שעמדה לנגד עינינו כשהקמנו, יצחק ואני את המחנה הציוני לפני כחודש."

הרמטכ"ל, שהגיע בהפתעה לחגיגה, תיאר את הגעתו בצהרי יום שישי ליום ההולדת כ"פעולת תגמול". גנץ סיפר שלפני שנים, כשעוד היה מפקד חטיבה וחגג יום הולדת בזמן תרגיל בשטח, הפתיע אותו לוי עם חבילות ועוגות מהבית וארגן חגיגה ענקית בתוך אוהל השדה.

התנועה הקיבוצית מארחת ודואגת ליותר מ-1,200 חיילים בודדים לאורך כל ימות השנה. החיילים נקלטים בכ-200 קיבוצים ברחבי הארץ. "זוהי גאווה גדולה עבור התנועה הקיבוצית לארח את החיילים הבודדים לאורך כל ימות השנה. יתרה מכך, זוהי גאווה ענקית לעמוד כאן היום לצד אדם שמקדיש את חייו לעשייה למען החיילים הבודדים", אמר איתן ברושי, מזכ"ל התנועה הקיבוצית. "צביקה ביחד עם מאות פעילים ומשפחות מאמצות בקיבוצים בכל רחבי הארץ, דואגים יום יום שלצעירים הללו, שבחרו להגיע לכאן ולהתגייס לצבא, יהיה בית חם ומחבק בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully