וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהבה ממבט ראשון: הלכו יחד לחופה בגיל 3 ונישאו אחרי 20 שנה

ב-1995 צעדו שני ילדים בני שלוש אל החופה - הוא היה נושא הטבעת והיא ילדת הפרחים. השבוע הם צעדו שוב במסלול המוכר - הפעם בחתונה שלהם

בריגס פוסי ובריטני הוסבין, שהתחתנו אחרי 20 שנה שהלכו יחד לחופה. פייסבוק, צילום מסך
ככה הם נראו בגיל שלוש: הוא נושא הטבעת והיא ילדת הפרחים/צילום מסך, פייסבוק

זו הייתה אהבה ממבט ראשון עבור בריגס פוסי ובריטני הוסבין – אפילו שהם לא ידעו את זה. בשנת 1995, כשהם היו בני שלוש, שני הפעוטות צעדו יחד בדרך לחופה – היא הייתה ילדת הפרחים והוא היה נושא הטבעת בחתונה של חברים של הוריהם. השבוע, אחרי 20 שנה, הם הלכו שוב יחד לחופה – הפעם בתור חתן וכלה.

בריטני טוענת שהיא כלל לא זוכרת את מה שהיה כשהייתה בת שלוש ולא זוכרת את בריגס, אבל התמונה מהחתונה תלויה אצלה בבית והיא שמעה סיפורים על הילד עימו צעדה. בריגס אמר שיש לו זיכרון מעורפל מהחתונה והוא זוכר שהילדה שהייתה איתו הייתה מאוד נלהבת. השניים נפגשו שוב לפני שמונה שנים, כשבריגס עבר לבית הספר התיכון בו למדה בריטני והחל ללמוד בכיתתה. בריטני זיהתה את שמו ושאלה אותו האם הוא הילד שצעד איתה לחופה והראתה לו את התמונות. הוא מיד זיהה אותה וסיפר כי לו יש תמונות זהות על הקיר בבית.

השניים החלו לצאת לאחר מספר שנים ולמרות שנפרדו לתקופה קצרה בזמן הלימודים בקולג', הם נשארו יחד והשבוע התחתנו והפכו ללהיט – עם כתבות בעיתונים וראיונות בטלוויזיה.

בריגס פוסי ובריטני הוסבין, שהתחתנו אחרי 20 שנה שהלכו יחד לחופה. פייסבוק, צילום מסך
ככה הם נראים היום, בחתונה שלהם/צילום מסך, פייסבוק

השניים סיפרו כי בהתחלה לא הבינו את הסערה הגדולה סביב התמונה הנוסטלגית, אבל טענו שהרגישו שהם נועדו זה לזה: "זו היתה התוכנית של אלוהים. זה גורל", אמרה בריטני, שהודתה: "אני די רגשנית כשזה מגיע לענייני אהבה, לא אשקר לגבי זה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
בריגס פוסי ובריטני הוסבין, שהתחתנו אחרי 20 שנה שהלכו יחד לחופה. פייסבוק, צילום מסך
אז והיום - את התמונה הזו הם הבטיחו שייתלו על קיר ביתם המשותף/צילום מסך, פייסבוק

את הפעם השנייה בה צעדו לחופה, הם כבר לא ישכחו: "זה היה נפלא, הכי קרוב לשלמות שאתה יכול לחוות". השניים אמרו כי הסיפור שלהם לא יחזור על עצמו עם ילדת הפרחים ונושא הטבעת מהחתונה שלהם: "הם קרובי משפחה אז אין סיכוי שזה יקרה".

כתבה על החתונה ברשת FOX

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully