וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: ילד של דאעש מוציא להורג 2 "מרגלים" רוסים

ארגון "המדינה האיסלאמית" פרסם סרטון חדש, שמהימנותו מוטלת בספק, שבו נראה ילד יורה בראשם של שני שבויים, ש"מודים" שנשלחו על ידי המודיעין הרוסי לרגל אחרי הארגון ומנהיגו אל-בגדאדי

עריכה: טל רזניק

ארגון "המדינה האיסלאמית" (דאעש) פרסם סרטון חדש שבו נראה ילד יורה בראשם של שני שבויים רוסים. לטענת הארגון, מדובר בשני מרגלים שנשלחו על ידי שירות הביטחון הפדרלי של רוסיה (FSB). בסרטון, שאורכו כשבע דקות ושמהימנותו אינה ברורה, מוצגים שני השבויים לפני הוצאתם להורג ובו הם מספרים על הרקע שלהם ו"מתוודים" על המשימה שניתנה להם.

לדברי השבוי הראשון, ממייב ג'מבולאט יסניינוביץ', שמוצאו מקזחסטן, שירותי הביטחון הכריחו אותו לבצע את המשימה ולרגל אחרי פעיל בארגון, ששמו צונזר בסרטון. השבוי טוען כי הוא דיווח לרשויות ברוסיה על אזרחים רוסים שלוחמים בשורות "המדינה האיסלאמית", וכי היה עליו לשים USB במחשב שאותו פעיל משתמש בו בטורקיה. אשימוב סרגיי ניקולייביץ', השבוי השני, טען כי המשימה שהופקדה עליו הייתה לאתר מקום מגוריו של מנהיג דאעש, אבו באכר אל-בגדאדי.

בסוף הסרטון נראה הילד, שמוצאו ככל הנראה ממרכז אסיה, והוא נשאל מי הוא ירצה להיות כשיגדל. "אני רוצה להיות מי שישחט את הכופרים. אני רוצה להיות לוחם מוג'האדין", אמר הילד.

מסע הכיבוש של דאעש - סיקור מיוחד
חרב פיפיות: עורף בכיר של דאעש הוצא להורג ואיבד את ראשו
עיראק: דאעש הוציא להורג 8 שהואשמו בריגול
שבוי דאעש שוב "מדווח": העסקים במוסול נמשכים כרגיל

(עדכון ראשון: 17:52)

ילד בשירות ארגון דאעש הוציא להורג חשודים בריגול. עיבוד תמונה
ילד בשירות ארגון דאעש הוציא להורג חשודים בריגול/עיבוד תמונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully