וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נרדמה במסיבה והתעוררה עם קעקוע מביך במיוחד

כאשר הולי אסטון בת ה-17 עשתה מסיבת אלכוהול וקעקועים עם חבריה, היא חשבה שמדובר ברעיון מצחיק. כשהתעוררה עם קעקוע של איבר מין על הכתף, הבדיחה נגמרה

הולי אסטון התעוררה עם קעקוע של איבר מין. יוטיוב, צילום מסך
הסתירה את הקעקוע מההורים במשך שנתיים, כנראה שבצדק/צילום מסך, יוטיוב

אלכוהול ובני נוער הוא אחד השילובים הקטלניים ביותר שקיימים בטבע. אם לא מספיק שמדובר בגיל לא יציב, מבולבל והורמונלי, האלכוהול גורם להם לעשות דברים מטופשים. הולי אסטון בת ה-19 מאנגליה יכולה לספר על זה בגוף ראשון. אחרי הכל, היא מסתובבת כבר שנתיים עם קעקוע של איבר מין גברי על הכתף.

"עשיתי את הקעקוע הראשון שלי אצל בחור שהסב חלק מדירתו לסטודיו. אני חושבת שהוא צייר את סטורם מאקס מן, על אף שפשוט בחרתי דמות מקטלוג שהיה שם. המשפחה שלי שנאה אותו, אבל אני אהבתי". החיבה לקעקועים עלתה רמה כשהנערה הזמינה ערכת קעקוע עצמית. "זה היה קל לרכוש אקדח קעקועים באינטרנט. זה עלה 50 ליש"ט והגיע עם דיו ומחטים, אבל לא היו הוראות לגבי חיטוי. למרבה המזל, לאף אחד לא היה זיהום או הרעלת דם".

אחרי שרכשה את האקדח הנחשק, ערכה אסטון מסיבת קעקועים ואלכוהול לחבריה. "שתינו וקעקענו אחד את השני. זה היה מטופש. נתתי להם לצייר עלי מה שרצו. המילה לסבית חרוטה לי על הירך, ואחד מהם צייר לי פין על הכתף". כשהולי התעוררה בבוקר וראתה מה עוללה לעצמה, הערב החברתי הפך לסיוט מתמשך.

הולי אסטון התעוררה עם קעקוע של איבר מין. יוטיוב, צילום מסך
בטח ההורים שלה מאוד גאים/צילום מסך, יוטיוב

הנערה הסתירה את הקעקוע מהוריה במשך שנתיים מפני שפחדה מתגובתם. היא הפסיקה ללכת לבריכה, וויתרה על חופשות משפחתיות מחשש שהסוד הנורא יתגלה. "אני הולכת לאוניברסיטה השנה ורציתי להוריד את הקעקוע כדי שיקחו אותי ברצינות. הבעיה היא שאין לי את הסכום הגבוה שדרוש כדי לעבור הליך כזה", הסבירה הולי.

החדשות הטובות הן שחלומה של אסטון עומד להתגשם בזכות תוכנית טלוויזיה שתממן לה הסרה בלייזר. "בהתחלה לא רציתי להשפיל את עצמי בטלוויזיה, אבל הבנתי שהם יכולים לעזור לי. המנחה עזרה לי לספר להוריי, וכעת התוכנית מממנת הסרה של כל הקעקועים שלי. אני מרגישה כאילו קיבלתי הזדמנות להתחיל מחדש", סיפרה אסטון הנרגשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully