וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה נמצא בקפסולת זמן שנקברה לפני 220 שנה?

האוצר העתיק נקבר בשנת 1795 בבוסטון על ידי מנהיגי המהפכה האמריקאית. מומחים משערים שמדובר בחפצים מעשי אדם העתיקים ביותר שהתגלו בארה"ב אי פעם

צילום: רויטרס, עריכה: מתן חדד

תגלית ארכיאולוגית מופלאה מסעירה את ארצות הברית בימים האחרונים: קפסולת זמן נדירה שנמצאה בבוסטון, ונקברה לפני 220 שנה על ידי סמואל אדמס ופול רוויר, ממנהיגי המהפכה האמריקאית. הקפסולה נמצאה בבניין ששימש פוליטיקאים רבים, ונחשב לאתר בעל ערך היסטורי רב. כיום משמש הבניין כמוזיאון, בו יוצגו החפצים שנטמנו שם לפני מאות רבות של שנים.

הקפסולה, שגודלה כגודל קופסת סיגרים, נאטמה היטב בעזרת מלט ועברה בדיקת רנטגן בטרם נפתחה. החוקרים נדהמו לגלות בפנים עיתונים מסוגים שונים, 24 מטבעות שאחד מהם היה בשימור משנת 1652 ולוח מתכת עליו נחקקו שמותיהם של אדמס ורוויר.

קפסולת זמן בת 220 שנה שנמצאה בבוסטון. Brian Snyder, רויטרס
קפסולת זמן בת 220 שנה שנמצאה בבוסטון/רויטרס, Brian Snyder

מדובר, כנראה, בחפץ האמנותי המלאכותי עתיק ביותר שהתגלה בארצות הברית. בחודש ספטמבר האחרון ננמצאה בבוסטון קפסולה נוספת, "צעירה" יותר, שנטמנה במקום בשנת 1901.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
קפסולת זמן בת 220 שנה שנמצאה בבוסטון. Brian Snyder, רויטרס
קפסולת זמן בת 220 שנה שנמצאה בבוסטון/רויטרס, Brian Snyder

סמואל אדמס היה מממנהיגי המהפכה האמריקנית, מארגן מסיבת התה של בוסטון ומחותמי הכרזת העצמאות של ארצות הברית וגם בן דודו של ג'ון אדמס, נשיאה השני של ארצות הברית. פול רוויר היה פעיל בולט במהפכה האמריקנית וצורף מוצלח, אשר נחשב בעייני רבים לאבי התעשיה האמריקנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully