וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצא למבצע משטרתי לאיתור הטלפון הגנוב של בנו

5.1.2015 / 22:31

שוטר במשטרת מרחב יפתח ידע כי במכשיר הנייד הגנוב של בנו יש עשרות תמונות שנאספו עבור מסיבת בר המצווה שלו, והחליט לעשות הכול כדי להשיבו. בתום מו"מ, מאבק ושני מעצרים, הושב המכשיר לבעליו. "הוא היה מאושר"

ניידת משטרה ליד התחנה המרכזית החדשה, ינואר 2014. ניב אהרונסון
"אנחנו מוכנים לשלם עבור המכשיר 500 שקלים"/ניב אהרונסון

שוטר במשטרת תל אביב יצא השבוע למבצע בלשי עיקש לאיתור מכשיר הטלפון הנייד של בנו, שנגנב בזמן משחק כדורגל. ע', רכז מודיעין במשטרת מרחב יפתח, ידע כי במכשיר הנייד הגנוב ישנם עשרות תמונות שנאספו עבור מסיבת בר המצווה של בנו, והחליט כי יעשה הכול כדי להשיבו. לאחר משא ומתן שניהל עם הגנבים, הסתיים אתמול (ראשון) המבצע במעצרם.

הפרשה החלה ביום חמישי אחר הצהריים, אז הגיע בנו של השוטר למגרש הכדורגל השכונתי כדי לשחק עם חבריו. הם הניחו את מכשירי הטלפון שלהם ליד אחד השערים והחלו במשחק. בסיומו גילו כי אחד המכשירים, מסוג איפון 5, בשווי 3,000 שקלים - נגנב. בנו של השוטר מיהר לבשר זאת לאביו, שהזדרז ליצור קשר עם הגנבים כדי להביא לאיתורו.

"מיד חסמתי את המכשיר, ובמקביל, באמצעות תוכנה מיוחדת המותקנת על הטלפון, שיגרתי את ההודעה 'המכשיר חסום ואי אפשר לעשות בו שימוש' וכתבתי, 'אנחנו מוכנים לשלם עבור המכשיר 500 שקלים'. אחרי שעתיים, לדבריו, התקשר אדם שטען כי הוא מחזיק במכשיר והחל לנהל מו"מ על החזרתו. "הוא צלצל כמה פעמים בסוף השבוע ותמיד מטלפונים שונים, תוך כדי שהוא טוען כי הוא מנהל את השיחות באמצעות תוכנת מחשב שלא מאפשרת לזהות את מיקום המטלפן ואת זהותו", סיפר ע'.

עוד בוואלה! חדשות:
החשוד בדריסתה למוות של ניקול רמירז ישוחרר ממעצר
פרשת השחיתות: נבדקת מעורבות של גורמים בקק"ל
שנה אחרי אסון ההדברה בירושלים: בן נולד למשפחת גרוס

תופעת כנופיות פלסטיניות שודדות נהגי מוניות. טל אנגלנדר
"המונית עצרה לידי ואחד החשודים פתח חריץ קטן בחלון ודרש ממני את הכסף"/טל אנגלנדר

אתמול שוב יצרו הגנבים קשר טלפוני עם השוטר, הפעם במטרה לקבוע פגישה ולפדות את המכשיר בסכום הכסף המבוקש. "הוא קבע לפגוש אותי ברחוב בחולון ואמר שהוא מגיע במונית. מיד התקשרתי למוקד 100 והודעתי למוקדנית שאני אמור להיפגש עם הגנב וביקשתי שישגרו למקום כוח משטרה", סיפר האב. תוך דקות ספורות הגיעה למקום מונית עם שני נוסעים. "המונית עצרה לידי ואחד החשודים פתח חריץ קטן בחלון ודרש ממני 500 שקלים עבור המכשיר ומאה שקלים כדמי נסיעה במונית. הוא הציג לי את מכשיר הטלפון וביקשתי ממנו שיסובב את המכשיר כדי שאני אזהה אותו, הוא סובב אותו, ומיד זיהיתי על הצג את ההודעה שלי".

לאחר שזיהה כי זה אכן המכשיר הגנוב של בנו, חטף השוטר את המכשיר מידו של הצעיר, פתח את דלת המונית, התיישב במושב שליד הנהג, ואחז בשני הנוסעים. כמה שניות לאחר מכן באו לעזרתו ניידות הסיור של משטרת מרחב אילון אשר עצרו את השניים, צעירים כבני 18, תושבי חולון וירושלים. "הילד קיבל ממני בחזרה את הטלפון והיה מאושר", הוא סיפר בגאווה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully