וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: ישראלים הונו אירופים בעשרות מיליוני שקלים

4.1.2015 / 20:05

לוואלה! חדשות נודע כי שני ישראלים חשודים שביצעו את הונאת הענק. השניים פעלו בעיקר בצרפת, אך גם בשאר מדינות אירופה. המשטרה: "מדובר בהיקף גדול מאוד מצד אנשים מתוחכמים מאוד"

אזיקים. אורי לנץ
במרכז הפרשה שני ישראלים עולים חדשים מצרפת/אורי לנץ

חוקרי היחידה הארצית לחקירת פשיעה חמורה ובינלאומית (יאחב"ל) חשפו באחרונה פרשת הונאה חמורה ובעלת היקף עולמי, שבמרכזה שני עולים חדשים מצרפת - קווין בלחסן, בן 28 מחדרה, וחשוד נוסף, מהנדס מחשבים במקצועו, כך נודע לוואלה! חדשות. השניים חשודים שהונו אזרחים באירופה, ובפרט בצרפת, בהיקף של עשרות מיליוני שקלים.

בלחסן נחשד בקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, קשירת קשר לביצוע פשע ובהלבנת הון. בחקירתו נשאל על ידי החוקרים על הקשרים שהפעיל לכאורה אביו, על מנת לסייע לו בהונאת המיליונים. במשטרה, שם מגדירים את המעשים כהונאה "בהיקף גדול מאוד מצד אנשים מתוחכמים מאוד", בודקים כיצד הצליחה הרשת הישראלית לבצע את ההונאה, אולם מאמינים כי בידיהם די ראיות לפצח את הפרשה.

עוד ידיעות בוואלה! חדשות:
הותר לפרסום: נעצרה חוליה המזוהה עם דאעש בחברון
"קטסטרופה" בליכוד: 15 קלפיות מהפריימריז ייבדקו שוב
מסביב לעולם בדקה: כך שינה הרוצח הנמלט את פניו וברח מהמשטרה

סנגורו של בלחסן, עורך הדין עידו לוין, אמר במהלך דיון בהארכת מעצרו כי ישנם מעורבים נוספים שנעצרו, וכי שחררו לא ישבש את החקירה. עם זאת, בית משפט השלום בראשון לציון האריך את מעצרו של בלחסן הוארך בשבעה ימים, ומעצרים נוספים במסגרת הפרשה צפויים להיערך בימים הקרובים.

עו"ד דוד פאל, שמייצג את החשוד השני, טען בדיון כי "אין בדל ראיה הקושרת את מרשו לעבירות הדימיוניות המיוחסות לו" ולדבריו, מרשו אינו קשור לפרשה זו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully