וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תביעה: "הנסיך הבריטי אנדרו ניצל אותי כשפחת מין"

בתביעה טוענת אישה אנונימית מארה"ב כי בשנים 2002-1999 ניצל אותה מינית הבנקאי המיליארדר ג'פרי אפשטיין, ו"השאיל אותה" לנסיך הבריטי, הדוכס מיורק ובנה של המלכה אליזבת. הנסיך אינו צד בתביעה

הנסיך הבריטי אנדרו, בנה של המלכה אליזבת, 2012. AP
הנסיך אנדרו/AP

אזרחית ארצות הברית טוענת כי הייתה "שפחת מין" שהושאלה על ידי בנקאי השקעות אמריקני לאנשים עשירים ובעלי השפעה, ובהם הנסיך אנדרו, הדוכס מיורק ובנה של מלכת אנגליה אליזבת - כך עולה מתביעה שהוגשה השבוע בארצות הברית, ושעליה דיווח ה"גרדיאן" הבריטי.

בתביעה טוענת האישה, שביקשה להישאר אנונימית, יחד עם נשים אחרות, כי ג'פרי אפשטיין, בנקאי מיליארדר שהורשע בעבר בשידול קטינה לזנות, ניצל אותה. לדבריה, בשנים 2002-1999 אפשטיין ניצל אותה מינית באופן שיטתי והיא "אולצה לקיים יחסים עם הנסיך כאשר הייתה בת 17". המעשים בוצעו, על פי התביעה, בלונדון, בניו יורק ובאי בבעלותו של אפשטיין בקריביים.

עוד בוואלה! חדשות:
בשל החקירה: ח"כ קירשנבאום ביקשה לפרוש; "בקשתה נדחתה"
רשמית: הרשות הפלסטינית ביקשה להצטרף לבית הדין בהאג
חוטובלי לאחר התבוסה בפריימריז: מקבלת את רצון הבוחר באהבה

הנסיך, שאינו צד בתביעה, טרם הגיב על ההאשמות - לא בבית המשפט ולא באופן פומבי. בעבר הקשר בין השניים זכה לביקורת רבה, לאחר שהדוכס ביקר את אפשטיין בניו יורק שנתיים לאחר ששוחרר מהכלא. מאז, לפי ה"דיילי מייל", נותק הקשר בין השניים. אנדרו הואשם בעבר כי נהג להיפגש עם כמה מקורבנותיו של אפשטיין, אך זוהי הפעם הראשונה שבה שמו הוזכר בתביעה משפטית בנושא כאחד מהאנשים שקיימו יחסים עם הנשים. ב-2011 התבטא הנסיך בנושא והכחיש כל קשר עם נשים צעירות הקשורות לאפשטיין.

ארמון בקינגהאם מסר בתגובה כי הנסיך אנדרו אינו צד בתביעה, ולכן אין בכוונתם להגיב. "עם זאת, כדי למנוע כל ספק, כל טענה על קיום יחסים לא הולמים עם קטינות אינה נכונה".

(עדכון ראשון: 22:02)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully