וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוטובלי לאחר התבוסה בפריימריז: מקבלת את רצון הבוחר באהבה

הח"כית הגיבה לראשונה לתוצאות הבחירות המקדימות בליכוד, שבהן שובצה במקום ה-26, שמסתמן כלא ריאלי. "בחיים הציבוריים יש עליות ומורדות". עם זאת, היא הבהירה כי היא לא פורשת משליחות הציבורית

ציפי חוטובלי בכנס חירום בנושא שכחת ילדים ברכב. יולי 2013. יואב דודקביץ'
"היה לי העונג לשרת את המדינה בכנסת ישראל. אני מודה לקב"ה על הזכות להיות שם". חוטובלי/יואב דודקביץ'

יום לאחר פרסום תוצאות הבחירות המקדימות בליכוד, שבהן שיבצו חברי המפלגה את ציפי חוטובלי במקום ה-26, שככל הנראה אינו ריאלי, הגיבה היום (שישי) הח"כית על דחיקתה המסתמנת מהכנסת הבאה. "בחיים הציבוריים יש עליות ומורדות אני מקבלת את רצון הבוחר באהבה, ומאחלת לליכוד לנצח ולנתניהו להוביל את הממשלה הבאה", כתבה חוטובלי בעמוד הפייסבוק שלה.

חבת הכנסת הוסיפה: "הגעתי לפוליטיקה אחרי שנתניהו הזמין אותי להצטרף לשורות הליכוד. בשנים האלה יצרנו חשיבה מחודשת בהרבה משדות הפעולה הימניים. היה לי העונג לשרת את המדינה בכנסת ישראל. אני מודה לקב"ה על הזכות להיות שם". בהמשך הודתה חברת הכנסת לצוותה, לאנשים שהתנדבו עבורה ביום הבחירות ש"נתנו את כל הלב והנשמה, ול"כל מי שנלחם למען בחירתי". לדבריה, היא "לא פורשת מהשליחות הציבורית, וזה ממש לא הסוף".

בחירות 2015 || סיקור מיוחד בוואלה! חדשות
כך ישחזר דרעי את ההישג מימי "שאגת האריה"
סקר וואלה! חדשות: הליכוד מתחזק, ישראל ביתנו צונחת
רגב לוואלה! חדשות: "רוצה להיות שרת השיכון בממשלה הבאה"

חוטובלי, בת 36, המכהנת כיום בתפקיד סגנית שר התחבורה וסגנית שר המדע, הצטרפה לליכוד ונבחרה לכנסת לראשונה בשנת 2008, לאחר שמוקמה במקום ה-18 ברשימה. בפריימריז שנערכו ארבע שנים לאחר מכן נבחרה חוטובלי למקום ה-12, ובשל האיחוד עם מפלגת ישראל ביתנו שובצה במקום ה-15 ברשימה. בפריימריז שנערכו לפני יומיים נדחקה חוטובלי על ידי אבי דיכטר למקום ה-16, שלאחר הוספת נציגי המחוזות והשריונים ממקם אותה במקום ה-26.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
ח"כ משה פייגלין בישיבת מרכז הליכוד, נובמבר 2014. ראובן קסטרו
"מתפקדי הליכוד הבינו שהנוכחות של פייגלין ואנשיו היא הרסנית"/ראובן קסטרו

חוטובלי נחשבת מקורבת מאוד לחבר הכנסת משה פייגלין, ראש חטיבת "מנהיגות יהודית" בליכוד, וחייבת לו את התברגותה במקום גבוה ברשימת הליכוד בבחירות המקדימות במפלגה בשנים האחרונות. עם זאת, בפריימריז האחרונים נדחק גם ח"כ פייגלין, הנחשב כ"מכריע גורלות" במפלגה, אל מחוץ לרשימת הליכוד. בכירים בליכוד שחררו אתמול אנחת רווחה עם היוודע התוצאות, ואמרו לוואלה! חדשות: "הם לקחו בשבי תנועה שלמה וחברי כנסת ושרים, ועכשיו החגיגה הזאת נגמרה".

הבכירים הוסיפו כי דמותו של פייגלין לא תאמה את רוחה של מפלגת השלטון ואף פגעה בתדמיתה בכך שגרם למפלגה להיראות, לדבריהם, קיצונית משהיא באמת. "האיש הזה פגע בתדמיתה של הליכוד וזיהם את הסביבה הפוליטית של המפלגה", אמרו. "מתפקדי הליכוד הבינו שהנוכחות של פייגלין ואנשיו היא הרסנית, וסילקו את מי שבגללו התעקשו להדביק לתנועה תארים של קיצוניות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully