וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו באח שהציל את אחותו הפעוטה מכלב שתקף אותה

בתיעוד מצמרר ממצלמת אבטחה ניתן לראות כלב רועה גרמני מתנפל על ילדה בת שנה וחצי ואת אחיה בן העשר נאבק איתו במשך עשר דקות, עד שהגיעו למקום מבוגרים שסייעו לו

צילום חובבים יוטיוב

קאניש דהאני בן העשר הפך לגיבור השבוע בהודו, לאחר שנאבק בכדי להציל את אחותו ממלתעות של כלב רועה גרמני. הרגעים המפחידים האלה, שהתרחשו בעיר אחמדאבאד במערב הודו, תועדו במצלמת אבטחה של הבניין בו הם גרים, הפכו לוויראלים ושותפו אלפי פעמים בהודו וברחבי העולם.

הדרמה התרחשה לפני כשבוע, כשקאניש ואחותו קנצ'י בת השנה וחצי שיחקו בחצר. באותו זמן שהו בגינה שכנתם וכלב הרועה הגרמני שלה, שהסתובב חופשי במקום. בסרטון ניתן לראות את הכלב משתעשע עם הילדה, אך לפתע הוא הופך לאלים ומתחיל למשוך אותה ברגליה. האח הגדול מתערב, ומצליח להרים את אחותו באויר. בשלב הזה מתחיל הכלב לרדוף אחריו, תופס בבגדי הילדה בשיניו ומנסה למשוך אותה מידיו של האח. המאבק בין הילד לכלב נמשך כעשר דקות, במהלכן האח אף איבד לכמה רגעים את השליטה באחותו והכלב גרר אותה בשיניו על הדשא. בסופו של דבר מגיעים מספר מבוגרים למקום, כולל אמם של הילדים ששמעה את הצעקות מהקומה ה-11, והם מסייעים לו להציל את אחותו מהכלב.

האחים קאניש וקנצ'י דהאני. יוטיוב, צילום מסך
"רק רציתי לשמור אל אחותי ואני שמח שהיא לא נפגעה".קאניש וקנצ'י דהאני/צילום מסך, יוטיוב

האם סיפרה לתקשורת ההודית כי למרבה המזל בתה יצאה ללא פגע: "השיניים של הכלב היו נעוצות בבגדים שלה. קאניש קיבל כמה שריטות וחבלות, אבל גם הוא יצא בשלום מהקרב". קאניש עצמו סיכם: "רק רציתי לשמור על אחותי ואני שמח שהיא לא נפגעה".

השכן, שאמו יצאה עם הכלב, אמר כי "הוא נמצא אצלנו כבר עשרה חודשים והוא מאוד ידידותי. אני מאמין שהוא רק רצה לשחק. אמא שלי יצאה איתו, אבל שכחה לקחת רצועה ולכן היא שלחה את הבן שלי להביא אותה. בעשר דקות שחלפו התרחשה התקרית המצערת הזו". לאחר המקרה, הכלב הועבר לקרובי משפחה הגרים באזור אחר בעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully