וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השמלה הצמודה הצילה את חייה של הצעירה

3.1.2015 / 10:40

שמלה אדומה צמודה במיוחד אותה לבשה סטודנטית בת 21 כשיצאה למסיבה, הצילה את חייה בתאונת דרכים. "אלה ה-35 ליש"ט הכי חשובים שהוצאתי בחיי"

זואי טרנר. פייסבוק, צילום מסך
זואי בשמלה שהצילה את חייה/צילום מסך, פייסבוק

זואי טרנר בת ה-21 חייבת את חייה לשמלה צמודה בשווי 35 ליש"ט (כ-200 שקלים), שהיא לבשה כשיצאה לבלות במסיבה. שמלת הבודי-קון (שמלה הדוקה במיוחד העשויה מבד ספנדקס אלסטי) מנעה מעצמותיה להימעך ולהישבר בתאונה שבה הייתה מעורבת.

על פי הדיווחים בתקשורת הבריטית, היא נסעה יחד עם שלוש חברות במונית שהתנגשה במערבל בטון. הנהג וחברותיה נפצעו כולם באורח קשה, אולם השמלה ההדוקה שהיא לבשה מנעה מעצמותיה לחדור החוצה מגופה ולנקב את איבריה.
הרופאים הסבירו לסטודנטית שהשמלה שלה תפקדה כמו מחוך שהחזיק את גופה בזמן ההתנגשות וללא ספק הצילה את חייה. "לא האמנתי שהשמלה שלי הצילה אותי", היא אמרה. "למרות שנפצעתי בתאונה, התוצאה הייתה יכולה להיות הרבה יותר קשה. הרופאים אמרו לי שיש לי מזל שאני בחיים. הם הסבירו לי שהמצב היה הרבה יותר קשה אם לא הייתי לובשת את השמלה ההדוקה הזו, שבעצם החזיקה את העצמות שלי במקום ומנעה מהן לזוז בזמן התאונה. אם זה לא היה קורה, העצמות שלי היו נשברות ומנקבות את איברי הפנימיים". היא סיכמה: אלה ה-35 ליש"ט הכי חשובים שהוצאתי בחיי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully