וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקלטות של מרן: מה עוד מתחבא בארון של ש"ס?

יממה לאחר פרסום התיעוד של הרב עובדיה יוצא נגד דרעי, תקפה משפחתו של יוסף את ישי בחריפות והאשימה אותו בהדלפה. אבל הקלטת היא רק חלק קטן מאלפי שעות של צילומים שמחזיקים מי שהיו הכי קרובים לרב. צפו במהדורה

מערכת וואלה!

הרוחות בש"ס עדיין סוערות היום (שני) בעקבות פרסום הקלטת אמש בערוץ 2 שבהן נראה הרב עובדה יוסף מדבר בגנותו של יו"ר המפלגה אריה דרעי ובזכותו של אלי ישי, שפרש ממנה לאחרונה והקים מפלגה מתחרה.

דוד יוסף, חבר מועצת חכמי התורה של ש"ס ובנו של הרב יוסף, תקף את ישי והאשים אותו בהדלפת התיעוד משנת 2008. עם זאת, אותה קלטת היא רק חלק קטן מאלפי שעות של צילומים והקלטות קוליות, שמחזיקים האנשים שהיו הכי קרובים לרב עובדיה יוסף. בין היתר, ישנו תיעוד של כינוס מועצת החכמים של ש"ס, שעות לפני חזרתו של אריה דרעי למפלגה. גם בקלטת הזו, לפי המעורים בפרטים, הרב עובדיה מדבר בגנותו של אריה דרעי. על פי ההערכות, מאזן ההקלטות הוא לטובת אלי ישי.

בניו ובתו של עובדיה יוסף בקברו של אביהם בבית העלמין סנהדריה שבירושלים. נועם מושקוביץ
בניו של הרב עובדיה בבית העלמין סנהדריה שבירושלים, היום/נועם מושקוביץ

בשעות הצהריים הגיעו לבית העלמין סנהדריה שבירושלים בניו ובנותיו של הרב יוסף המנוח, כדי "לבקש סליחה" מאביהם על "הביזיון הנורא שנעשה לו", כהגדרתם. בשלב זה מסרבת המשפחה להתייחס לשאלה מי הדליף לתקשורת את הקלטת שמסעירה את ש"ס. עם זאת, הרב דוד יוסף תקף את ישי, ובכך בעצם סימן אותו כחשוד במעשה.

גורמים במפלגה מביעים ביממה האחרונה חשש כי המלחמה הפנימית שבה עסוקה ש"ס עם ישי עלולה להוביל לקריסתה של המפלגה. המרוויח העיקרי מאותה מלחמה הוא כמובן ישי, שפרש מש"ס ועומד בראשות מפלגת "העם איתנו". עדות לכך ניתן למצוא בסקרים האחרונים, שמראים על כך שש"ס, שזכתה ב-11 מנדטים בבחירות הקודמות, מגרדת כעת את אחוז החסימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully