וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: למרות הפיצוץ - הבניין שנועד להריסה נותר על תילו

הרשויות בסבסטופול שבחצי האי קרים פוצצו באופן מבוקר עשרה בניינים שנבנו באופן בלתי חוקי - אלא שחומר הנפץ כשל וחלקם נותרו עומדים, כשהם נוטים על צדם

הריסת בניינים בסבסטופול, רוסיה, דצמבר 2014. יוטיוב, צילום מסך
אחד הבניינים לאחר הפיצוץ/צילום מסך, יוטיוב

פיצוץ מבוקר להריסת עשרה בניינים שנבנו באופן בלתי חוקי בעיר הנמל סבסטופול שבדרום חצי האי קרים, הותיר את הבניינים בין שמים לארץ כשהם נוטים על צדם ומזכירים במקצת את מגדל פיזה המפורסם.

ביום שישי האחרון החליטו הרשויות בעיר, שסופחה בחודש מרץ האחרון לרוסיה מאוקראינה, להרוס בלוק של עשרה בניינים שנבנו באופן בלתי חוקי. אלא שהמבצע לא הושלם ורוב הבניינים נותרו על תילם – כשהם עקומים ומטים ליפול.

עוד בעולם בוואלה! חדשות:
טיסת "אייר אסיה": דריכות לקראת חידוש מאמצי החיפוש
הטבח בפשוואר: עובדי בית הספר חשודים שסייעו לטליבאן
סוריה: דאעש פרסם סרטון הוצאה להורג של חיילי צבא אסד

עם התפוגגות העשן הסמיך שמילא את קו הרקיע של העיר כתוצאה מהפיצוצים העזים, הבחינו התושבים המשועשעים באטרקציה החדשה ולא הפסיקו לצחוק. רוסלן, שמתגורר בעיר, אמר כי הניסיון להרוס את הבלוק לא נכשל והסביר שהעובדים השתמשו במכוון בכמות מוגבלת של חומר נפץ כדי להקטין את הסיכוי שייפגעו נכסים סמוכים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
הריסת בניינים בסבסטופול, רוסיה, דצמבר 2014. יוטיוב, צילום מסך
ועוד בניין שלא באמת נפל/צילום מסך, יוטיוב

"אני משוכנע שאם הם היו רוצים לעשות את זה במהירות וביסודיות אז הכול היה מתמוטט על הפיצוץ הראשון. אבל מכיוון שהרשויות שלנו מבינות שבטיחות התושבים היא מעל הכול, זה נעשה כמו שזה נעשה כדי למזער את הנזק ואת עצמת הפיצוץ, האבק וההרס", הוא אמר. לדבריו, "זהו לא תרחיש יוצא דופן".

התקשורת המקומית דיווחה כי פיצוץ מבוקר נוסף להריסת הבניינים יתרחש בימים הקרובים. בינתיים, המבנים הנוטים על צדם הפכו להיות תוספת מסקרנת לקו הרקיע של העיר ולהנאתם של התושבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully