וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נטשנו רכב בוער": השיחה למוקד אחרי הפיגוע בשומרון

בשיחה למוקד הביטחון האזורי נשמע אבנר שפירא מדווח על הפיגוע בכניסה למעלה שומרון, שבו נפצעה קשה בתו איילה מפגיעת בקבוק תבערה. "נפגענו מאוד, אני עם הבת שלי ויש לנו כוויות". האזינו לשיחה

צילום: צוות צחי - כוננים קרנ"ש, אבי כהן, עריכה: טל רזניק

שלושה ימים אחרי פיגוע בקבוק התבערה ליד מעלה שומרון, שבו נפצעה הילדה איילה שפירא באורח קשה, ואביה אבנר באורח קל, התפרסם אמש (ראשון) תיעוד השיחה שקיים האב עם מוקד הביטחון של המועצה האזורית שומרון.

בהקלטה נשמע שפירא מבקש עזרה, אחרי שפלסטינים השליכו בקבוק תבערה לתוך הרכב שבו היה עם בתו בכביש הגישה של היישוב. "נטשנו את הרכב ואנחנו קרובים מאוד לעצור בכניסה לאל מתן", נשמע האב הנסער כשברקע זעקותיה של בתו בת ה-11 שבקבוק התבערה התלקח ישירות עליה.

עוד ידיעות בוואלה! חדשות
הותר לפרסום: משה ליאון הוא הבכיר שנעצר בפרשת השחיתות
הקלטה של הרב יוסף מסעירה את ש"ס: "לא יכול לבגוד בישי"
"המתאבד" הצעיר שהערים על דאעש: "לא רציתי להתפוצץ"

"אנחנו ברגל, הרכב עלה באש... אני נמצא עם הבת שלי. אנחנו נפגענו מאוד. כוויות, אני לא יודעת באיזה דרגה. אנחנו נגיע הביתה. אני רוצה שיביאו אמבולנס. אנחנו נכנסים אלינו הביתה עכשיו", הסביר למוקדנית. הוא עוד הספיק לומר שצריך להודיע לצבא ולאנשי הביטחון להתחיל ולתור אחרי החשודים. "שיחפשו את מי שזרקו את הבקבוק, אבל לא תמצאו אותם אז לא משנה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איילה שפירא והמכונית הבוערת שספגה את הפגיעה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"הקולות הקשים הללו לא אמורים להישמע במוקד מוניציפלי בשום מדינה מתוקנת", אמר יוסי דגן, ממלא מקום ראש מועצת שומרון והוסיף: "הכביש בו אירע הפיגוע הוא מפותל, ללא תאורה, מעל צוק מסוכן וצר עד כדי כך שלא ניתן לבצע בו סיבוב פרסה במקום". לדבריו, יש לבנות תשתית לכביש גישה בטיחותי הרבה יותר".

מוקדם יותר היום הותר לפרסום כי שני החשודים בזריקת בקבוק התבערה נעצרו שעות ספורות לאחר ביצוע הפיגוע על ידי השב"כ ואף הודו במעשה. השניים, בני 16 מכפר עזון שבשומרון, הודו כי יצאו מכפרם לכיוון הכביש במטרה להשליך את הבקבוק לעבר כלי רכב. השניים הדליקו אותו והשליכו לעבר כלי הרכב שבו היו כאמור איילה ואביה.

(עדכון ראשון: 22:12)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully