וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקלטה של הרב יוסף מסעירה את ש"ס: "לא יכול לבגוד בישי"

28.12.2014 / 20:57

ההקלטה מ-2008, שבה נשמע הרב המנוח יוצא נגד מינוי מחדש של אריה דרעי, מצטיירת כנשק יום הדין של מחנה ישי. "למה לשים בראש רשימה גנב? אמרתי לאריה - קח לך מפלגה אחרת, מה אכפת לי"

באדיבות חדשות 2

שבועיים אחרי שהשר לשעבר אלי ישי פרש מש"ס והקים מפלגה חדשה שתרוץ עצמאית בבחירות, וכשברקע הקרע ממפלגת האם - פורסמה היום (ראשון) בחדשות 2 קלטת מ-2008 שבה אומר המנהיג הרוחני המנוח של ש"ס, הרב עובדיה יוסף, דברים בגנותו של היו"ר הנוכחי אריה דרעי.

התיעוד, שהובא לראשונה, צולם כשאלי ישי מכהן יו"ר המפלגה, וזמן קצר לפני סיום תקופת הקלון שנגזרה על דרעי בעקבות הרשעתו בשוחד, מרמה והפרת אמונים. בדירת הרב נכחו אז פרט ליוסף עצמו, עוזרו האישי של הרב עובדיה, צבי חקק, בנו הצעיר משה יוסף ואשתו יהודית. משפחתו של הרב נהגה להקליט שיחות עמו, ולא מדובר בהקלטה חריגה - אלא שתוכנה חריג ודרמטי והוא חושף את היחסים המתוחים במפלגה.

בחירות 2015 || סיקור מיוחד בוואלה! חדשות
ועדת הבחירות קבעה: לא יוצבו קלפיות באוניברסיטאות
אחרי 30 שנה בכנסת: השר עוזי לנדאו פורש מהפוליטיקה
לפיד: "לא היינו אמיצים מספיק ב'צוק איתן'"

מצבו של הרב עובדיה מוסיף להיות קשה: "יש סכנה לחייו". עומר מירון
ישי ויוסף/עומר מירון

בנוגע להחזרת דרעי אמר הרב המבוגר: "מי שאומר ככה אינו אלא טועה, טיפש. כשיבוא הזמן (בתום תקופת הקלון) אני אענה לו. אני אענה לו. אולי 30-40% אומרים שבית המשפט צודק. השאר אומר לא צודק. עכשיו, אם ישימו אותו למשל בראש הרשימה שלנו, 30-40% (מהמצביעים) יברחו לנו. למה? כי שפטו אותו בבית המשפט. למה לקחת מישהו גנב? למה לקחת מקבל שוחד? 30-40 אחוז לא יישארו, אז יברחו לנו. למה? למה נעשה כך? על ישי אין לאף אחד שום דבר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

"איך אני יכול לבגוד בו?"

באחד הקטעים בשיחה הרב מדבר על שני יושבי הראש ומביע את אמונו בישי. "איך אני יכול לבגוד בו אחרי שהוא (ישי) שומע לי בכל דבר, להתכחש לו? אני יודע מהניסיון שעבר, הוא (דרעי) עצמאי מדי. זה לא רשע?", אמר הרב לבנו. "הוא עצמאי. כשהוא עצמאי... קח לך מפלגה אחרת, תעשה תנועה אחרת. מה אכפת לי? שיעשה תנועה אחרת. הוא עודד את כדורי שיעשה מפלגה אחרת. מה יצא לו? 5,000 (קולות) אפילו (אחוז) חסימה לא עבר. אז גם הוא לא יעבור. יעבור - יעבור. מה אנחנו רוצים ממנו? מה רוצה ממני? אני לא יכול לבגוד באלי ישי".

על אף הדברים הללו, בסופו של דבר הוחלט על ה"טריו" בראשות ש"ס עם ישי, דרעי ואטיאס - אולם לקראת הבחירות האחרונות החליט הרב בכל זאת להעניק לדרעי את תואר היו"ר.

ממטה ההסברה של ש"ס נמסר בתגובה לפרסום הקלטת: "ידוע לכולם כי לפני כשנתיים בחר מרן להדיח את אלי ישי ולהחזיר את דרעי לראשות התנועה על מנת לחזק את ש"ס ולהחזיר עטרה ליושנה. אלי ישי היה מודע להבטחתו של מרן בפני עם ישראל להשיב את הפקדון לאריה דרעי ובעקבות זה היה מפיץ בקביעות שקרים ועלילות שווא נגד דרעי כדי למנוע את חזרתו. הדברים המפורשים שמרן אמר בעת חזרתו של אריה דרעי מדברים בעד עצמם. דווקא בימים אלו שהציבור מצפה לאחדות, בחר האיש המכנה עצמו 'נאמן' להוציא קלטת שבה הקליט את מרן במחשכים כאחרון החתרנים וניצל את האמון שניתן לו על ידי מרן". עוד נמסר כי "מר ישי רומס את כבודו של מרן אך ורק בשביל שנאה, קנאה ונקמה. הוא מוכיח כי גם בחיי מרן בגד באמון שהרב נתן לו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully