וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסון אווירי שלישי למלזיה בשנה אחת: מטוס נוסעים נעלם

28.12.2014 / 16:28

טרגדיה נוספת ככל הנראה הכתה במדינה האסייתית עם היעלמותו מהמכ"ם של מטוס הנושא 162 נוסעים ואנשי צוות, כשעה לפני שהיה אמור לנחות. מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

האם הסתבכות של ילדי פולטיקאים שהוריהם נחשדים בפרשות שחיתות הפכה לתופעה? שמם של שתי בנותיה של פאינה קירשנבאום, מיטל ורנית, נקשר בפרשת השחיתות לכאורה של אמם, הבת רנית אף נמצאת כעת במעצר בית, בחשד שהשתמשה בכספי שוחד, ששולמו לכאורה לאמה, כדי לקנות דירה ברמת גן. אבל בנותיה של קירשנבאום אינן היחידות ששמן נקשר בחשדות לשחיתות של הוריהן. ממיכל ליברמן שנחקרה בפרשת "חברות הקש" של אביה ועד למאסר של עמרי שרון שניהל את מסע הבחירות של אביו והודה שפעל בניגוד לחוק מימון מפלגות - כל הפרשות שבהן ילדי פוליטקאים זומנו לחקירה.

הוליווד שוב מצליחה להרגיז - העולם הערבי מצנזר את "אקסודוס": הסרט, בכיכובו של השחקן כריסטיאן בייל, מספר את סיפור יציאת מצרים התנ"כי אבל גורר איתו לא מעט ביקורות, בעיקר ממדינות ערביות במזרח התיכון. מצרים, מרוקו ואיחוד האמירויות טוענות שהסרט מציג חוסר דיוק היסטורי והחליטו לפסול את שידור הסרט בתחומן, כפי שכבר עשו עם סרטים מאותו ז'אנר. דורון פישלר, מבקר הקולנוע של וואלה! תרבות שצפה בסרט, מסביר למה אי שידור הסרט הוא לא אסון גדול לחובבי הקולנוע המצרים, אבל למה הוא שמח שבארץ הסרט דווקא כן עלה לאקרנים בישראל.

ואיך אוכלים קישקע עם צ'ופ סטיקס? בטוקיו יפן מקימים נציגי חב"ד בימים אלה מסעדה כשרה ראשונה, "המקום של חנה", בה יציעו לקהל הרחב תפריט ישראלי-יהודי. לארוחת בוקר אפשר יהיה למצוא שם ארוחת בוקר ישראלית עם סלט או שקשוקה, ולארוחת צהריים או ערב התפריט כולל מגוון הנע בין דג מרוקאי למרק עוף, כבד קצוץ וקישקע בטעם של בית. ביפן כבר פועל יותר מעשור דוכן פלאפל כשר שפונה לקהל יפני ולא רק לתיירים מארץ הקודש, ומקימי המסעדה מקווים להמשיך לחשוף את המקומיים למטבח הישראלי שאמנם שונה מאוד מהמטבח המקומי, אבל דומה לו באיכויותיו הבריאותיות ובטריות חומרי הגלם.

התחזית: הלילה מעונן חלקית, מחר עלייה קלה של הטמפרטורות.

צפו במהדורה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully