וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: אחרי ויכוח עם חברו - דרס אותו ופצע אותו קשה

28.12.2014 / 10:35

המשטרה עצרה בסוף השבוע צעיר משדרות בחשד כי דרס באופן מכוון את חברו. הוא נחקר בחשד לניסיון רצח וקיים חשד לכך שהוא נהג תחת השפעת אלכוהול. מעצרו הוארך עד יום שלישי. "אירוע חמור"

משטרת ישראל. ניר בן טובים
לפי החשד, הנהג הדורס היה תחת השפעת אלכוהול/ניר בן טובים

משטרת שדרות עצרה אתמול (שבת) צעיר תושב העיר, בן 23, בחשד כי דרס באופן מכוון את חברו בעקבות ויכוח שפרץ ביניהם ופצע אותו באורח קשה. הוא נחקר בחשד לניסיון רצח, פציעה זדונית ונהיגה תחת השפעת אלכוהול. בית משפט השלום באשקלון הורה אמש על הארכת מעצרו עד ליום שלישי.

בלילה שבין שישי לשבת, בסביבות השעה 03:30 לפנות בוקר, התקבל דיווח על כלי רכב פרטי שפגע בהולך רגל בפינת הרחובות הנחלים ותמר בשדרות. מהמקום פונה תושב העיר, בן 26, שנפצע באורח קשה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים סורוקה בבאר שבע. מחקירת בוחני התאונה עלה חשד לכך שמדובר בדריסה מכוונת. מאוחר יותר, כאמור, נעצר הצעיר לחקירה בחשד לביצוע המעשה.

בחקירתו של הצעיר התברר כי טרם התאונה הוא נסע יחד עם חברו במכונית, ובמהלך הנסיעה התפתח ביניהם ויכוח. על פי החשד, קורבן הדריסה יצא מהמכונית כשהגיעו ליעד, ואילו הנהג, שעל פי החשד נהג תחת השפעת אלכוהול, המשיך בנסיעה ופגע בו באופן מכוון.

מפקד תחנת שדרות, סגן-ניצב אפי שימן, אמר כי "מדובר באירוע חמור של דריסה מכוונת, שכמעט והביאה למותו של הקורבן". לדבריו, "חקירה מהירה של הממצאים בזירת התאונה העלתה חשד למקרה מכוון. נמצה את החקירה עד תום ונבסס ראיות בכדי להביא את החשוד להעמדה לדין".

עוד בוואלה! חדשות:
ראש העיר רמת השרון לשעבר הורשע במרמה והפרת אמונים
דיון סופי בוועדת הסל: אילו תרופות תממן המדינה?
קיצוצים בצבא? את בה"ד 1 תנקה חברה פרטית, ולא הצוערים

לפניות לכתב יניר יגנה: Yanir9310@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully