וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 15 ניסה לקפוץ בין גגות, נפל ונפצע קשה בחיפה

28.12.2014 / 0:53

הנער, שעסק בתחביב מסוכן הכולל קפיצה בין בתים, פונה כשהוא מורדם ומונשם לאחר שנפל מהקומה הרביעית. המשטרה: "משפחתו ניסתה פעמים רבות להניא אותו, אך גם הערב הוא קפץ ונפל על גג רעפים"

קפיצות פארקור מגג בניין. Cameron Spencer, GettyImages
קפיצות פארקור מגג בניין/GettyImages, Cameron Spencer

נער בן 15 נפצע אמש (שבת) באורח קשה בחיפה בשעה שניסה לקפוץ בין גגות בניינים. הוא החליק מהקומה הרביעית, ונפל. צוות רפואי ממרחב כרמל של מד"א העניק לו טיפול רפואי ראשוני, ופינה אותו כשהוא מורדם ומונשם לבית החולים רמב"ם בעיר. הוא טופל בחדר הטראומה במרכז הרפואי ועבר בדיקות CT. בשל הנפילה, הוא סובל מפגיעה רב מערכתית ולאחר טיפול בחדר הלם ובדיקות שונות שנעשו, הוא עתיד להמשיך את הטיפול במחלקה לטיפול נמרץ.

ככל הנראה, הנער עסק ב"פארקור", ענף ספורט אקסטרים שמתאפיין, בין היתר, בריצה ובקפיצה בין בתים וגגות. לדברי מפקד תחנת המשטרה בחיפה, ניצב-משנה אבי אדרי, "הנער מוכר בהקשר הזה. הוא נוהג לקפוץ מגג לגג וממרפסת אחת לשנייה. משפחתו ניסתה פעמים רבות להניא אותו, אך גם הערב הוא קפץ ונפל על גג רעפים".

בחודש שעבר פונה נער בן 15, תושב הצפון, לבית החולים רמב"ם כשהוא סובל משבר במפרקת כתוצאה מנפילה במהלך קפיצת פארקור. הוא עבר ניתוח, ובבדיקות ה-CT שבוצעו לאחריו נמצא שהשבר שוחזר וקובע באופן משביע רצון, והנער שוחרר לביתו כשהוא אינו סובל מכאבים משמעותיים.

עוד בוואלה! חדשות:
החשודים בהשלכת בקבוק התבערה: בני 16 מהכפר עזון
נשיא מועצת חכמי התורה של ש"ס: "ישי הלך לבית הכיסא"
מיוחד | ארבעת האחים שמטילים אימה על ירושלים

(עדכון ראשון: 21:43)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully