וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: כלאו בת 12 בחולון וביצעו בה מעשים מגונים

24.12.2014 / 17:53

שכנתה של הילדה שמה לב כי שני גברים מובילים אותה לבית והזעיקה מיד את המשטרה, שפרצה למקום ועצרה את החשודים. לדברי השוטרים, "הרוכסן שלה היה פתוח". בית המשפט האריך את מעצרם בשלושה ימים

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

ייתכן שערנותה של תושבת חולון הצילה אתמול (שלישי) ילדה בת 12, שנכלאה בבית על ידי שני תושבי העיר, ושם ככל הנראה ביצעו בה מעשים מגונים. השכנה, שהבחינה בשני החשודים מובילים את הילדה לבית, הזעיקה את המשטרה. שוטרי מרחב אילון הגיעו במהירות למקום, פרצו את דלת הבית וחילצו ממנו.את הילדה. שני החשודים במעשים נעצרו במקום בגין חשד לכליאה לביצוע מעשים מגונים, והיום הוארך מעצרם בבית משפט השלום בתל אביב בשלושה ימים.

מחקירת נסיבות האירוע, שמתנהלת במרחב אילון בפיקודו של ניצב-משנה נתן בוזנה, עולה כי לאחר שהגיעו השוטרים למקום, התקשו שני הגברים החשודים בכליאת הילדה להסביר את פשר המעשים שלהם ואת נוכחותה של הילדה עמם. חקירת המשטרה העלתה כי אחד מהשניים עבד כאיש שיפוצים בבית השכן לבית הילדה, וכך התוודע אליה. הוא הוביל אותה לבית חברו, שם הם נתפסו. הילדה הועברה לחקירת ילדים, ובמהלכה התעורר החשד כי השניים תקפו אותה מינית בעת שאולצה לשהות איתם בבית.

חוקר המשטרה, רב-סמל בכיר ליאור סלומון, אמר בדיון להארכת מעצרם של החשודים כי כאשר נכנסו השוטרים לדירה "היה משהו חשוד, הרוכסן שלה היה פתוח". החשודים, מצדם, הכחישו כי ביצעו עבירות מין בילדה. עם הארכת המעצר, קבע השופט ירון גת כי "מעיון בתיק החקירה, עולה כי קיים חשד סביר נגד החשודים לביצוע העבירות המיוחסות להם. וזאת, כעולה מדוחות הפעולה של השוטרים, מהודעות הקיימות בתיק וממסמכים נוספים הקיימים בו".

עוד ידיעות בוואלה! חדשות:
גז, מילקי ומע"מ אפס: מי באמת דואג לנו בכנסת?
ליברמן: "אזמין את הרצוג ונתניהו להצטרף לממשלה שאקים"
תקרית הירי ברצועת עזה: חייל נפצע באורח קשה

לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully