וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוהרת נכנסה לכלא לאחר שניהלה רומן עם מספר אסירים

סינדי בייקר בת ה-25 נדונה לשנת מאסר לאחר שהתברר כי ניהלה מערכות יחסים אינטימיות עם אסירים, ביניהם אסיר עולם שמרצה עונש על רצח. ההורים שלה מאוד גאים

סוהרת ניהלה רומן עם שני אסירים במקביל. daily mail, צילום מסך
תחביבים: טיולים על החוף, שזירת פרחים, דיג/צילום מסך, daily mail

סינדי בייקר הבריטית בת ה-25 מגיעה ממשפחה של סוהרים, כך שכניסתה לתפקיד התובעני הייתה צפויה. עם זאת, לאישומים שהוגשו נגדה בבית המשפט אף אחד לא ציפה: הסוהרת הצעירה ניהלה מערכות יחסים אינטימיות עם שני אסירים, אחד מהם אסיר שמרצה מאסר עולם על רצח בכלא בלונדון.

מעלליה של סינדי נחשפו לאחר שאחד האסירים רמז שקיים עמה יחסי מין. בחיפוש שנערך בביתה התגלו מכתבים שהחליפה עם אסיר העולם. התובע רוסי סלווה אמר כי ההתכתבויות היו מלאות ברמיזות מיניות ורומנטיות. "היא כתבה כאילו יש ביניהם משהו מיוחד, שהם יכולים לעבור את מכשול המאסר ושהיא אוהבת אותו. מכתב משנת 2012 מסגיר שהייתה ביניהם היכרות עמוקה והם בילו זמן רב יחד. היא כתבה על יחסי המין שיקיימו ועל האהבה הגדולה ששוררת ביניהם".

האסיר השני עמו קיימה קשר אסור מרצה חמש שנות מאסר על החזקת נשק. רייצ'ל ניילור, עורכת הדין של בייקר, טוענת כי זה אבסורד לתכנן עתיד עם אסיר עולם. "הגברת בייקר התייחסה לקשר הזה כאל פנטזיה. זאת בסך הכל פנטזיה שקרית ולא מערכת יחסים מחייבת". כשעלתה על דוכן העדים, סיפרה סינדי בבכי שהיא עברה תקופה קשה עם בן הזוג שלה, אולם הכחישה שקיימה מגע פיזי עם אסירים. השופט לא התרשם ולשלוח אותה ל-12 חודשי מאסר, למרות שלפני שבעה חודשים נולד לה ולבן זוגה תינוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully