וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיבוב פרסה? פטרונו של ישי מקדם פגישה עם דרעי

22.12.2014 / 19:44

הרב מאיר מאזוז, הסמכות הרוחנית שתומכת בפרישת ישי מש"ס, נענה לפנייה של רב מוכר להעניק לו גיבוי במאמצים להשכין שלום במפלגה המשוסעת, וחתם על מכתב בנדון. בסביבת ישי מבהירים: "נרוץ עד הסוף בבחירות"

צילום: עומר מירון, עריכה: שניר דבוש

(צפו בעימות בין תומכי דרעי לישי בירושלים, בשבוע שעבר)

האם ש"ס בדרך לאחדות? הרב מאיר מאזוז, פטרונו הרוחני של ח"כ אלי ישי, נענה אמש לפנייה שקיבל ביממה האחרונה לקיים פגישה עם יו"ר ש"ס, אריה דרעי. בסביבת ישי, שהודיע בשבוע שעבר על פרישה מש"ס ועל הקמת מפלגה עצמאית, הדגישו כי לא מדובר במגעים לאחדות, אלא בניסיון לנהל מערכת בחירות בלי ששני הצדדים ישמיצו אחד את השני.

פילוג בש"ס - עוד כותרות:
צינורות הכסף: האוליגרכים שעל לבם מתחרים דרעי וישי
ח"כים בש"ס מתנערים מהמכתב לישי: "לא אישרנו את הנוסח"
ח"כים בש"ס כתבו לישי: "לא נשתוק על השקרים שלך"

אלי ישי במסיבת עיתונאים מכריז על הקמת מפלגה חדשה. נועם מושקוביץ
יחזור לש"ס? אלי ישי/נועם מושקוביץ

הרב מאזוז, הסמכות הרוחנית שתומכת בפרישת ישי מש"ס ובהקמת מפלגתו החדשה, הסכים להיענות לבקשתו של הרב חיים רבי, אחד הרבנים המוכרים בציבור הספרדי, להעניק לו גיבוי במאמצים להשכין שלום בש"ס. בתגובה, הפקידו בידו מאזוז מכתב, שבו כתב כי "אם כבודו יוכל לעשות מצווה להזמין את הרב אריה דרעי ואת הרב אליהו ישי אצלנו על שולחן אחד – אודה לו מאוד". גורם בסביבת הרב מאזוז אמר: "הרב לא מאמין שדרעי ייענה לבקשה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המכתב שעליו חתם הרב מאיר מאזוז/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתחילה מסר דוברו של הרב מאזוז כי "מאז ומתמיד דעת מרן פוסק הדור הרב מאיר מאזוז הייתה לשלום. כך עשה גם בחודשים האחרונים לפני ההכרעה הגורלית ואף ביום ההכרעה עצמו. אמש הגיע הרב חיים רבי אל הרב ותינה באוזניו על המחלוקת ועל השלכותיה". לדבריו, "הוא ביקש את רשות הרב לנסות ולהזמין את הצדדים, ולצורך כך ביקש זאת בכתב. הוא נענה והעלה על הכתב זימון לשני הצדדים. כל פירוש אחר הוא חטא לאמת".

מאוחר יותר, בסביבת ישי טענו בשמו של הרב מאזוז: "בעזרת השם נרוץ עד הסוף למען אחדות ישראל. מטרת המכתב להושיב את הצדדים למען מערכת בחירות נקייה", נמסר. דוברו של הרב מאזוז יישר קו עם תגובה זו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully