וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדוגמנית עברה הקטנת חזה כדי להתגייס למשטרה

דוגמנית לשעבר מספרת שעברה הקטנת חזה - ממידה 32GG ל-D סולידי, כדי להיות שוטרת. "לא הייתי מצליחה להאבק עם עבריין לו הייתי צריכה לעשות זאת עם החזה הזה"

עברה הקטנת חזה כדי להתגייס למשטרה. יוטיוב, צילום מסך
לא רוצה להראות כמו חשפנית במדי שוטרת. האנה/צילום מסך, יוטיוב

רוב האנשים שרוצים להתגייס למשטרה מסתפקים בשמירה על כושר טוב ובלמידת החוק. אבל האנה סדובסקה בת ה-33, דוגמנית לשעבר, טוענת כי עברה הקטנת חזה כדי להצטרף למשטרת בריטניה. אחרי הניתוח היא ירדה ממידה 32GG ל-D סולידי. האנה, שסיימה לא מזמן את לימודי הקרימינולוגיה, החליטה לעבור את הניתוח לאחר שראתה הודעת טקסט אכזרית שעסקה בחזה שלה. "תמיד רציתי להתגייס למשטרה, אבל מי היה לוקח אותי ברצינות עם כזה חזה גדול? לא הייתי מצליחה להאבק עם עבריין לו הייתי צריכה לעשות זאת. החזה שלי השאיר אותי מאחור והחברה חושבת שאם יש לך שתלים, את נערת מסיבות הוללת שמסיימת כל ערב עם גבר אחר".

עברה הקטנת חזה כדי להתגייס למשטרה. יוטיוב, צילום מסך
השתלים שהוסרו מגופה של סדובסקה/צילום מסך, יוטיוב

הודעת הטקסט שהאנה ראתה ונשלחה ע"י שוטרת אחרת הייתה הקש ששבר את גב הגמל מבחינתה: "ההודעה נשלחה מאחורי גבי ונכתב שם 'אני רואה שאתה עדיין מסתובב עם היצאנית'. אם מי שכתבה את ההודעה חושבת כך, כנראה שכולם במשטרה חושבים כך".

הדוגמנית לשעבר, שמחזיקה כיום בעסק למכירת חזיות לנשים בעלות חזה גדול, עברה את כל המבחנים הנחוצים ותתגייס למשטרה בקרוב. היא סיפרה על ההליך המכאיב. "התעוררתי בצרחות. מעולם לא עברתי טיפול רפואי שהכאיב לי כמו ההקטנה. כיום עברו כמעט חודשיים. חזרתי לרוץ ואני מרגישה טוב. אני נראית שונה, אלגנטית יותר. אני רוצה שיקחו אותי ברצינות ולא להראות כמו חשפנית במדי שוטרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully