וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר הרג השוטרים בניו יורק: שוטר נורה למוות בפלורידה

המניע למעשה טרם התברר, אולם הרשויות בארצות הברית מסרו כי נעצר חשוד במעשה. סמוך לזירת הירי, נמצאה מכונית שהתנגשה במשאית ובתמרור. אמש נרצחו שני שוטרים "כנקמה על מותו של אריק גארנר"

צילום: רויטרס, עריכה: טל רזניק

שוטר נורה היום (ראשון) למוות בעיר טרפון ספרינגס שבפלורידה – כך נמסר מהרשויות במדינה האמריקנית. מלשכת השריף של מחוז פינלאס נמסר כי הירי אירע סמוך לשעה 3:00, וכי נעצר חשוד בביצוע המעשה. הרשויות סירבו למסור לפי שעה מידע נוסף, ונמסר כי בהמשך היום תכונס מסיבת עיתונאים בנושא. כמו כן, טרם נקבע המניע למעשה.

ברשת המקומית "ביי ניוז 9" דווח כי הכוחות פועלים בזירה סמוכה, אשר טרם התברר אם קיים קשר בינה לבין הרג השוטר. בזירה נמצאה מכונית יונדאי לבנה, אשר ככל הנראה התנגשה במשאית ובתמרור סמוך.

עוד בוואלה! חדשות:
2 שוטרים נורו למוות בניו יורק; הערכה: נקמה על מות שחורים
מסתמן: תידחה ההצבעה על ההצעה הפלסטינית באו"ם
מסיבת עיתונאיות, קובה ופיטורי הייגל: האס"ק של אובמה

אזור זירת הירי:

שעות ספורות לפני כן, שני שוטרים ממשטרת העיר ניו יורק נרצחו בזמן שישבו בניידת ברובע ברוקלין. היורה, איסמעיל ברינסלי, התאבד לאחר מכן. הוא ככל הנראה יצא למסע ההרג על רקע מותו של אריק גארנר, גבר שחור חולה אסטמה שנחנק למוות מאחיזת שוטר בחודש יולי בניו יורק, והירי בנער השחור מייקל בראון על ידי שוטר בעיר פרגוסון שבמיזורי. שני השוטרים הלבנים לא הועמדו לדין.

"אני הולך לתת לחזירים כנפיים", כתב ברינסלי, גבר שחור בן 28, בחשבון האינסטגרם שלו לצד תמונה של האקדח ששימש אותו לרצח. "הם לקחו אחד משלנו, בואו ניקח שניים משלהם", כתב, והוסיף תגיות המספידות את גארנר ובראון, לצד התגית "תירו במשטרה". שני השוטרים שנהרגו הם וונג'יאן ליו, בן 32, ורפאל ראמוס, בן 40.

הנשיא ברק אובמה, שיצא לחופשת חג המולד בהוואי, מסר כי הוא "מגנה בחריפות את רצח שני השוטרים, גברים אמיצים שלא ישובו הביתה למשפחותיהם הלילה". הוא קרא לציבור האמריקני להתנער מביטויי אלימות ולמסור תנחומים לקרובי הנרצחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully