וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הטבח בבית הספר: חודשו ההוצאות להורג בפקיסטן

לראשונה מאז שהודיע ראש הממשלה על חידוש עונש המוות, הוצאו להורג שני בני אדם, שאינם קשורים לפיגוע בפשוואר. ארגוני זכויות אדם: "מפצירים בממשלה שלא להיכנע לקריאות הנרחבות לנקמה"

צילום: רויטרס, עריכה: ניב פוקס

פקיסטן ביצעה בימים האחרונים שתי הוצאות להורג – לראשונה מאז שהורה ראש ממשלת פקיסטן נוואז שריף על חידוש עונש המוות. זאת, בעקבות הטבח שאירע השבוע בבית ספר הצבאי בעיר פשוואר, שבו נהרגו 141 בני אדם. שש הוצאות להורג נוספות צפויות להתרחש בימים הקרובים.

"אנחנו מפצירים בממשלה שלא להיכנע לקריאות הנרחבות לנקמה", אמר דובר ועדת האו"ם לזכויות אדם, רופרט קולבי, שביקש להדגיש כי השניים שהוצאו להורג לא קשורים לטבח בפשוואר. הראשון הורשע בתקיפת מטות הצבא הפקיסטני ב-2009, והשני הורשע בניסיון התנקשות בנשיא לשעבר פרווז מושרף. ארגון זכויות האדם "Reprieve" האשים את הרשויות במדינה בשימוש יתר בחוקים נגד טרור "כדי להבטיח הרשעות של אנשים חפים מפשע".

עוד על הטבח בבית הספר בוואלה! חדשות:
"מטרה נוחה": טליבאן תקף יותר מאלף בתי ספר בפקיסטן
אחרי הטבח בבית ספר: פקיסטן תחזיר את עונש המוות
כ-140 הרוגים בפיגוע בבית ספר בפקיסטן

היום שאחרי הפיגוע בפשוואר, פקיסטן, 17 בדצמבר 2014. רויטרס
חייל בשטח בית הספר שבו בוצע הטבח/רויטרס

"הוצאה להורג של טרוריסטים תשפר את המוסר של האומה ובכוונתו לתלות עוד טרוריסטים בשבוע הבא", אמר שוזה חנזדה, מושל מחוז פונג'אב שבו בוצעו ההוצאות להורג.

פקיסטן היא המדינה בעלת המספר הגבוה ביותר של אסירים שנידונו למוות, עם יותר מ-8,000 אסירים שמחכים לגזר הדין. השעיית עונש המוות במדינה נכנסה לתוקף בשנת 2008 והייתה תקפה עד כה רק בתיקים אזרחיים. על אף ההפסקה הזמנית בהוצאה לפועל של העונש, בתי המשפט המשיכו לגזור אותו על בני אדם שהורשעו בפשעים כאלו ואחרים.

במסגרת התגובה הצבאית לטבח, תקפה אתמול פקיסטן יחידות טליבאן ליד הגבול עם אפגניסטן. בהודעת הצבא נמסר כי 59 לוחמי טליבאן נהרגו בתקיפות. בתוך כך, ב-CNN דווח כי בית הספר פתח היום את שעריו מחדש.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
תלמידים פצועים מפונים מבית ספר צבאי שהותקף בידי אנשי טליבאן בעיר פשוואר שבפקיסטן, דצמבר 2014. AP
תלמידים מפונים מבית הספר לאחר ההתקפה, השבוע/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully