וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחימוביץ' נגד ליברמן: "מעורר בי חלחלה, יש גבול לספינים"

20.12.2014 / 14:41

שבוע לאחר שאמר כי אינו פוסל לחבור לקואליציה בראשות מפלגתה, תקפה יו"ר מפלגת העבודה לשעבר את שר החוץ ופקפקה בכוונותיו. "ממתי הוא שמאלן? רק לפני כמה חודשים הוא קרא לא לקנות בחנויות של ערבים"

עיבוד תמונה שלי יחימוביץ', אביגדור ליברמן. יואב דודקביץ’, נועם מושקוביץ, יואב דודקביץ'
"ממתי הוא נהיה שמאלן?". ליברמן ויחימוביץ'/יואב דודקביץ', יואב דודקביץ’, נועם מושקוביץ

ח"כ שלי יחימוביץ (העבודה) מתחה היום (שבת) ביקורת חריפה על דבריו של שר החוץ אביגדור ליברמן, כי לא יתנגד להצטרף לקואליציה בראשות מפלגת העבודה. לדברי יחימוביץ', "יש גבול לתעתוע ולמשחקי המילים והספינים. ממתי הוא נהיה שמאלן?".

באירוע "שבתרבות" שהתקיים במועצה האזורית גלבוע, אמרה יו"ר מפלגת העבודה לשעבר כי "רק לפני כמה חודשים הוא קרא לא לקנות בחנויות של ערבים. יש קריאה יותר גזענית מזו? הרעיון שלו כראש ממשלה מעורר בי חלחלה".

בחירות 2015 II עוד בוואלה! חדשות:
הליכוד נגד ליברמן: "בחירה בו תעלה ממשלת שמאל"
"לא ישתיקו אותי": צפו בבנט בנאום עצבני במיוחד
ואלה שמות: המועמדים בפריימריז במפלגת העבודה נחשפים

ציפי לבני ויצחק בוז'י הרצוג במסיבת עיתונאים, דצמבר 2014. דרור עינב
"יזמתי בעבר את הקריאה ללבני ולפיד להקים גוש חוסם". ציפי לבני/דרור עינב

בהמשך התייחסה יחימוביץ' להסכם של מפלגתה עם שרת המשפטים לשעבר ציפי לבני, והודתה כי יכול להיות שטעתה כשהתעקשה בבחירות הקודמות שלא לרוץ ברשימה רחבה בראשות לבני. "יכול להיות שזו הייתה חולשה ולא הייתה חוזקה שלי. דווקא מאחר שהוא (יצחק הרצוג) ויתר, זה נותן למפלגת העבודה נקודת פתיחה טובה היום. אני יזמתי בעבר את הקריאה ללבני ולפיד להקים גוש חוסם. המגעים לא צלחו אז", אמרה. לאחר מכן התייחסה להופעתה של לבני בתוכנית "מצב האומה", שבמהלכה עקצה את נתניהו ולפיד, והוסיפה כי הייתה "מעדיפה שהיא לא תהיה".

בשבוע שעבר אמר ליברמן כי הוא אינו פוסל ישיבה עם הרצוג או עם נתניהו בממשלה העתידית. לדבריו, הוא לא נמנה עם "מחנה לא רק ביבי" ועל אף חילוקי הדעות בינו לבין נתניהו, שהובילו לפירוק השותפות בין הליכוד לישראל ביתנו, הוא מעריך אותו. "הגישה הזאת של לפסול מישהו בגלל יחסים אישיים או ויכוח לא מהותי היא לא נכונה", אמר ליברמן. "צריך להיות ענייניים. מעולם לא פסלנו איש - ישבתי עם הרצוג ועם ציפי בממשלה ואפילו הצטרפתי לממשלת אולמרט, בניגוד לאינטרס האלקטורלי שלי". הוא הוסיף כי "ישראל ביתנו ישבה עם החרדים, עם קדימה, עם הליכוד ועם שינוי. מה שחשוב זה מהות הנושאים ובמה מטפלים. יש לנו תנאים מהותיים וגם פרסמנו אותם, כמו הסדר אזורי כולל".

"כחלון עשה רפורמה בסלולר, אבל תקופתו ברווחה הייתה עגומה"

בתוך כך, באירוע "שבתרבות" שהתקיים היום ברחובות תקף חברה למפלגה, ח"כ איציק שמולי, את ראש הממשלה בנימין נתניהו ואמר כי "הוא הבעיה ולכן הוא צריך ללכת". לדבריו, "אנחנו מסכמים שש שנים בראשות נתניהו. שש שנים של כלום ושום דבר מלבד הידרדרות ביטחונית, בידוד מדיני וקריסה חברתית. הדוחות שפורסמו השבוע הם אות קלון למדיניות נתניהו שמדבר על סייבר וצמיחה, בזמן שהישראלים לא מצליחים לסגור את החודש".

שמולי התייחס גם לחזרתו של משה כחלון לפוליטיקה ופקפק ביכולותיו לחולל שינוי אמיתי במצב החברתי-כלכלי בישראל. "כחלון עשה רפורמה בסלולר, אבל תקופתו ברווחה הייתה עגומה במיוחד. אני לא מתרשם מכל ההצהרות על רפורמות - כחלון כבר היה שם והוביל מדיניות הפוכה", הוסיף שמולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully