וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכותרות המרכזיות שעשו את סוף השבוע

חיל האוויר תקף בעזה לראשונה מסיום מבצע "צוק איתן", צנחן רחיפה התרסק למוות בראשון לציון ויו"ר בנק הפועלים לשעבר דני דנקנר חש ברע והובהל מבית הכלא לבית החולים. אלה הכותרת שעשו את סוף השבוע

לראשונה מאז סיום מבצע "צוק איתן": צה"ל תקף ברצועת עזה

חיל האוויר תקף הלילה (שבת) תשתית טרור השייכת לארגון חמאס ממזרח לעיר חאן יונס שבדרום רצועת עזה, בפעם הראשונה מאז תום מבצע "צוק איתן". זאת, בתגובה לרקטה שנורתה אתמול מרצועת עזה לעבר שטח ישראל והתפוצצה בשטח פתוח במועצה האזורית אשכול. בצה"ל דיווחו כי זוהתה פגיעה מדויקת במטרה. מקורות רפואיים בעזה הודיעו כי לא ידוע על נפגעים.

דני דנקנר הובהל מהכלא לבית החולים; חשד לשבץ מוחי קל

יו"ר בנק הפועלים לשעבר דני דנקנר, המרצה בימים אלה עונש מאסר, חש היום (שבת) ברע והובהל לבית החולים. הוא פונה בצהריים מבית הסוהר חרמון לבית החולים זיו שבצפת, שם הוא עבר סדרת בדיקות, בסופן הוחלט לאשפזו. נבדק חשד כי הוא לקה בשבץ מוחי קל. הוא הועבר בהכרה לאשפוז במחלקה הנוירולוגית. לא נשקפת סכנה לחייו.

דוברות שירות בתי הסוהר (שב"ס) ובית החולים אישרו את הפרטים. "דנקנר נמצא בהכרה, הוא בסדר. אחרי הבדיקות נדע יותר", נמסר.

צנחן רחיפה התרסק למוות בחוף בראשון לציון

צנחן רחיפה בן 59 התרסק למוות היום בראשון לציון, בחניה של "החוף השקט" בעיר. לעיני המתרחצים והמטיילים שניצלו את מזג האוויר הנוח והגיעו לחוף, ככל הנראה נקלע הצנחן למערבולת רוחות והתרסק על משטח הכורכר. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום העניקו לו טיפול רפואי במקום וביצעו בו פעולות החייאה, אף בסופן נאלצו לקבוע את מותו.

זירת ההתרסקות של צנחן רחיפה בחוף השקט בראשון לציון, 20 בדצמבר 2014. מד"א
מצנח הרחיפה בראשון לציון/מד"א

מנהל חוף ראשון לציון, אלי שוורצמן, סיפר לוואלה! חדשות: "הצנחן ריחף מעל אזור מגרשי החנייה של החוף. הוא היה בגובה של כ-50 מטרים בערך, כשלפתע נקלע למשב רוח פתאומי שהכניס את המצנח לסחרור. החוף היה מלא במתרחצים ובמטיילים שניצלו את מזג האוויר הנוח כדי לשהות בחוף הים. הוא נפל בעוצמה רבה אל משטח הכורכר שעל שפת החוף ונהרג במקום".

קוריאה הצפונית לארה"ב: חקרו עמנו הפריצה, או שאו בהשלכות

קוריאה הצפונית הציעה היום לארצות הברית לנהל חקירה משותפת על מתקפת הסייבר נגד אולפני סוני בחודש שעבר. לדברי גורם במשרד החוץ בפיונגיאנג, אם וושינגטון תסרב לשלב כוחות ותמשיך להאשימה כאחראית למתקפה, "יהיו לכך השלכות חמורות". הבולשת הפדרלית של ארצות הברית (FBI) אישרה אתמול כי ממצאי החקירה מצביעים על כך שקוריאה הצפונית היא זו שאחראית לפריצות לשרתי החברה.

יחימוביץ' נגד ליברמן: "מעורר בי חלחלה, יש גבול לספינים"

ח"כ שלי יחימוביץ (העבודה) מתחה היום ביקורת חריפה על דבריו של שר החוץ אביגדור ליברמן, כי לא יתנגד להצטרף לקואליציה בראשות מפלגת העבודה. לדברי יחימוביץ', "יש גבול לתעתוע ולמשחקי המילים והספינים. ממתי הוא נהיה שמאלן?".

באירוע "שבתרבות" שהתקיים במועצה האזורית גלבוע, אמרה יו"ר מפלגת העבודה לשעבר כי "רק לפני כמה חודשים הוא קרא לא לקנות בחנויות של ערבים. יש קריאה יותר גזענית מזו? הרעיון שלו כראש ממשלה מעורר בי חלחלה".

"לבני לקרי: הצבעה על פלסטין באו"ם תחזק את הימין"

שרת המשפטים לשעבר ציפי לבני, שהייתה אחראית על המשא ומתן עם הפלסטינים בממשלה הקודמת, ונשיא המדינה לשעבר שמעון פרס ביקשו משר החוץ של ארצות הברית, ג'ון קרי, לדחות את ההצבעה על ההכרה בפלסטין במועצת הביטחון של האו"ם עד לאחר הבחירות בישראל - כך פורסם הלילה במגזין האמריקני "פוריין פוליסי", בהתבסס על דבריהם של שלושה דיפלומטים מהאיחוד האירופי. לפי הדיווח, לבני ופרס טענו כי הצבעה על הצעת ההחלטה הפלסטינית תשרת את אנשי הימין הקיצוני - ובהם ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הכלכלה נפתלי בנט.

לפי הדיווח, קרי הזהיר את 28 שגרירי המדינות החברות באיחוד האירופי כי כל פעולה של מועצת הביטחון תחזק את ידיהם של הקיצוניים בישראל, המתנגדים לתהליך השלום. עם זאת, שר החוץ השאיר פתח לתמיכה של וושינגטון בהחלטה של מועצת הביטחון, כל עוד לא מדובר בכזו החורצת מראש את תוצאות המשא ומתן בין ישראל והפלסטינים.

אובמה על מתקפת הסייבר: "לא ניתן שדיקקטור יטיל כאן צנזורה"

נשיא ארצות הברית ברק אובמה התייחס אמש להודעת הבולשת הפדרלית (FBI) כי קוריאה הצפונית אחראית למתקפת הסייבר על חברת סוני בחודש שעבר, ואמר כי "אנחנו לא יכולים להתנהל בחברה שבה דיקטטור במקום כלשהו יכול להטיל כאן צנזורה".

במסיבת עיתונאים שהתקיימה בבית הלבן אמר אובמה כי לדעתו חברת סוני טעתה כשהחליטה לבטל את הפצת "ראיון סוף", שעוסק בהתנקשות במנהיג קוריאה הצפונית קים ג'ונג און, לנוכח איומים של האקרים לבצע פיגועים במקומות שבהם הוא יוצג. "אם ניתן להלך אימים על מפיקי סרט סאטירי, תארו לכם מה יעשו גורמים מסוימים כשיצפו בדיווח חדשותי שאינו לרוחם?", הוא אמר. "זה כמו שנפסיק ללכת למשחקי פוטבול כי אנחנו מפחדים שניקלע למתקפת טרור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully