וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבעה התמוטטו באשדוד: "נטלו קוקטייל סמים קשים"

19.12.2014 / 9:31

דגימות הדם של שניים מהגברים שנמצאו מחוסרי הכרה ובמצב קשה בחוף הקשתות, עדיין לא הבהירו את נסיבות האירוע. ואולם, במשטרה מעריכים כי מדובר בשילוב בין סוגי סמים קשים

צלם: שי מכלוף, עריכה: טל רזניק

במשטרה מעריכים כי ארבעת הגברים שנמצאו הלילה (שישי) מחוסרי הכרה ובמצב קשה באשדוד, הורעלו כתוצאה מקוקטייל סמים קשים. הארבעה, כבני 30, שכנראה התמוטטו בסמוך למסעדת "טריו" בחוף הקשתות, פונו לטיפול בבתי החולים ברזילי באשקלון וקפלן ברחובות, וכעת מדובר בהערכה ראשונית בלבד לאחר שנבדקו דגימות דם משניים מהם. ממשטרת אשדוד נמסר כי סמים נמצאו סמוך למחסן שלידו התמוטטו הגברים.

עם זאת, בדיקה ראשונית של דגימת דמו של אחד מהגברים שללה את האפשרות שהשתמש בסמים. על גופם של הארבעה לא נמצאו כל סימני פגיעה חיצוניים טרם הובהרה הסיבה שגרמה להתמוטטותם. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו לזירה, העניקו לארבעה טיפול רפואי שכלל הרדמה והנשמה, בטרם פינו אותם לבתי החולים להמשך טיפול.

עוד בוואלה! חדשות
בלי דגל לרוץ איתו: נתניהו ממולכד, ומוטרד מבנט המתחזק
חזק מול החמאס? כשאבו מאזן החליט לפנות לאו"ם
אוסטרליה: שמונה ילדים נמצאו דקורים למוות; "קורע לב"

"מצאנו ארבעה גברים בלי הכרה"

"הגעתי בתוך כמה דקות ונתקלתי בארבעה גברים שוכבים על הקרקע כשהם ללא הכרה", שחזר אבי עמר, מתנדב איחוד הצלה שהגיע למקום. "יתכן כי הרקע הוא הרעלה. אני ומתנדבים נוספים הענקנו להם סיוע רפואי ראשוני עד להגעת האמבולנסים למקום, ולאחר מכן הם פונו במצב קשה לבתי החולים, שם יבדקו את הסיבות לאובדן ההכרה".

יניב אסולין דובר מד"א מרחב לכיש שהגיע למקום, סיפר כי "בשעה 1:10 התקבלה קריאה במוקד על ארבעה אנשים מחוסרי הכרה בתוך מסעדה בחוף הקשתות באשדוד. הזעקנו למקום המון כוחות שכללו ניידות טיפול נמרץ, אמבולנסים, כוננים של מגן דוד אדום. פרמדיקים שהגיעו למקום מצאו ארבעה אנשים מחוסרי הכרה, ביצעו פעולות מצילות חיים ופינו אותם לבתי חולים ברזילי וקפלן. אנחנו עדיין לא יודעים מה הרקע לאירוע. מצבם קשה, כולם מורדמים ומונשמים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully