וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה עלה בגורלו של "האסיר הלוהט" ששיגע את העולם?

לפני כחצי שנה פרץ האסיר ג'רמי מיקס לחיינו עם תמונת מעצר שלא השאירה אף בחורה אדישה אליה. אחרי שזכה למעמד של כוכב וקיבל הצעות לדגמן, הגיע הזמן לבדוק מה הוא עושה היום

אשתו של "האסיר החתיך" כועסת על תשומת הלב התקשורתית. יוטיוב, צילום מסך
אל תתרגלו לנוכחות שלו/צילום מסך, יוטיוב

בחודש יוני האחרון והרבה לפני הישבן של קים קרדשיאן, הפציע לחיינו האסיר הלוהט ג'רמי מיקס ושבר את האינטרנט. מיקס, שנעצר והואשם ב-11 סעיפים שונים, ביניהם השתייכות לכנופיה והחזקת כלי נשק, הפך לכוכב בין לילה וצבר לעצמו עדת מעריצות לא קטנה. "הבחור הזה יכול לפרוץ לביתי בכל זמן שירצה" הייתה תגובה אחת מני רבות לה זכתה התמונה. זמן קצר לאחר מכן החלו להתרוצץ שמועות בדבר קמפיינים ועבודות דוגמנות שונות שהוצעו לאסיר הלוהט, למורת רוחם של בני משפחתו.

עכשיו, כשמסכמים את השנה, הגיע הזמם לבדוק מה עלה בגורלו. חצי שנה אחרי שנעצר, מצבו של מיקס לא נראה מזהיר. בחודש יולי האחרון פסק השופט שהתיק בעניינו עובר לחקירה פדרלית. ג'רמי, שהופיע בבית המשפט במדי אסיר כתומים, ביקש דרך עורך דינו להגיע בלבוש אזרחי "כדי להדגיש את הגזרה". הוא הועבר באופן זמני לכלא בסקרמנטו, שם יוחזק עד שמשפטו יושלם.

ג'רמי מיקס בבית המשפט. GettyImages
ביקש להגיע למשפט בלבוש אזרחי "כדי להדגיש את הגזרה"/GettyImages

המעצר הארוך פוגע בסיכוייו של ג'רמי להיות כוכב, מצער במיוחד לאור העובדה שהוא נרשם אצל סוכנת שמייצגת "כוכבים" שכל קשר בינם ובין כבוד עצמי מקרי בהחלט - מטילה טקילה ועד נדיה סולימן, שהתפרסמה לאחר שילדה שמינייה ופנתה לתעשיית הפורנו כדי להתפרנס. הסוכנת, ג'ינה רודריגז, מכירה היטב את העולם הזה. אחרי הכל, מדובר בשחקנית פורנו לשעבר. גזר הדין של מיקס יינתן בסוף חודש ינואר, אבל כשאלה הקולגות שלך - אולי עדיף להישאר בכלא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully