וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסיכולוגית מאסה בבעלה המתעלל וערפה את ראשו

מריה אלחנדרה לפואנטה קאסו, פסיכולוגית ממקסיקו סיטי, ערפה את ראשו של בעלה, ביתרה את גופתו ופיזרה את החלקים ברחבי העיר. למשפחתו סיפרה שהוא "יצא לנסיעת עסקים"

פסיכולוגית ערפה ראשו של בעלה המתעלל. פייסבוק, צילום מסך
פסיכולוגית ביום, פסיכופטית בלילה/צילום מסך, פייסבוק

מקרי רצח במקסיקו הפכו לדבר שבשגרה מאז שקרטלי הסמים השתלטו על כל חלקה טובה. עם זאת, המקרה הבא זיעזע השבוע את המדינה במיוחד: מריה אלחנדרה לפואנטה קאסו, פסיכולוגית בת 40 ממקסיקו סיטי, מואשמת שערפה את ראשו של בעלה המתעלל. אחרי שרצחה אותו, מריה שלחה הודעות לבני משפחתו של בעלה, אלן, כדי שלא יחשדו שמשהו קרה.

על פי המשטרה, האישה מאסה בהתעללות הנפשית והפיזית שספגה מבעלה. היא סיממה אותו בעזרת כדורי שינה שהכניסה למשקה שלו, ערפה את ראשו וביתרה את גופתו בעזרת מסור חשמלי. כשסיימה, ארזה את איבריו במספר תיקים שחורים, אותם פיזרה ברחבי העיר. הסיפור המזוויע נודע למשטרה לאחר שמספר ילדים מצאו בפארק תיק ובתוכו ראשו של הבעל.

ידיו ורגליו של אלן נמצאו מאוחר יותר בחלקים שונים של העיר, אבל חבריו ובני משפחתו לא היו מודעים בכלל לעובדה שהוא מת: מריה אמרה להם שהוא יצא לנסיעת עסקים, ושלחה להם הודעות מהטלפון הסלולרי שלו. "לפני שחלקי הגופה התגלו, היא שכנעה את כולם שהוא עדיין בחיים באמצעות הודעות ששלחה. לאחר שמצאנו את חלקי הגופה והצלחנו לזהות את המנוח בעזרת דגימת DNA, היא העמידה פני אלמנה מתאבלת ונראתה המומה. עם זאת, הראיות שנמצאו בבית וכללו כמויות גדולות של דם ופיסות עצם קשרו את מריה לרצח. היא השתמשה בידע המקצועי שלה, וניסתה להסביר שהיא סובלת ממחלת נפש, אבל מבחנים פסיכיאטריים העידו כי היא צלולה בנפשה", אמר דובר של המשטרה.כעת הפסיכולוגית המוכשרת מואשמת ברצח בעלה. מעניין מה פרויד היה אומר על זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully