וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישה דברים שאתם צריכים לדעת היום

רגע לפני שהיום מתחיל ואתם צוללים לעומס בעבודה או בלימודים, קבלו חמישה דברים שאתם ממש צריכים לדעת היום

נרצח שופט בישראל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עדי אזר ז"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתם צריכים לדעת שהיום יתקיים אירוע לציון עשר שנים לרצח השופט עדי אזר ז"ל, שנרצח בשל היותו שופט. אסיר העולם יצחק זוזיאשווילי שלח את אסיר העולם הנמלט רפי נחמני לרצוח שופט. אזר, שלא היה קשור אל השניים, נבחר בצורה אקראית מרשימה של שמונה שופטים. נחמני ירה באזר שלוש פעמים כשישב במכוניתו סמוך לביתו ברמת השרון. הייתה זו הפעם הראשונה שבה נרצח שופט בישראל, והרצח גרם לטלטלה עזה במערכת המשפט.

יום המהגרים

מהגרים אפריקאים מטפסים על גדר הגבול כדי לעבור למלייה, המובלעת הספרדית במרוקו. אוגוסט 2014. רויטרס
מדגישים את זכויות האדם והחירויות של המהגרים/רויטרס

אתם צריכים לדעת שהיום מציינים את יום ההגירה הבינלאומי שנקבע בשנת 2000 על ידי האו"ם. ביום זה נהוג לפרסם מידע הנוגע לזכויות האדם ולחירותם של המהגרים והבטחת זכויותיהם תוך שימת דגש על תרומתם לכלכלת המדינה שאליה היגרו. מרבית העובדים הזרים שהגיעו לישראל עם אשרת עבודה בין השנים 2013-1995 היו תאילנדים.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

ערפו את ראשו!

כיסא חשמלי בארה"ב. AP
כסא חשמלי בארה"ב/AP

אתם צריכים לדעת שהיום לפני 45 שנה הממלכה המאוחדת ביטלה את עונש המוות, שנחשב (מהסיבות המובנות) לעונש הגופני הקשה ביותר שניתן להטיל על אדם, מה שהופך אותו לשנוי במחלוקת. למרבה ההפתעה, אחוז ההוצאות להורג הגבוה ביותר לנפש הוא דווקא בסינגפור, שם מוצאים להורג 70 בני אדם בממוצע בשנה. ב-2011 כתב חבר פרלמנט בריטי שעל המדינה לשקול את החזרת העונש המפוקפק. נכון להיום, זה לא קרה.

הדייט של מכבי עם מלאגה

שחקני מכבי תל אביב כדורסל. קובי אליהו
שחקני מכבי תל אביב כדורסל/קובי אליהו

אתם צריכים לדעת שקבוצת הכדורסל של מכבי תל אביב תסיים הערב את הופעותיה בשלב הבתים המוקדם של היורוליג, כשתתמודד ביד אליהו עם מלאגה הספרדית. אלופת אירופה כבר הבטיחה את המקום השני בבית ותמתין לשיבוץ הסופי של היריבות בבתים האחרים, על מנת לראות את מי תפגוש ב"טופ 16", שלב הבתים השני של המפעל. הצהובים אמנם לא טרודים במשחק עצמו, אך בודקים עדיין אפשרויות חיזוק להמשך העונה. שניים משחקניהם, אלכס מאריץ' ונייט לינהארט, צפויים לקבל בשבוע הבא שחרור, ובמכבי תל אביב מנסים למצוא גארד ושחקן גבוה אחרים שיחזקו משמעותית את הקבוצה.

יום הולדת שמח, בראד

בראד פיט בן 50. ShutterStock
מתבגר יפה. פיט/ShutterStock

אתם צריכים לדעת שהשחקן בראד פיט חוגג היום את יום הולדתו ה-51. לפני שהפך לשחקן ומפיק מוערך, עבד בראד כנהג לימוזינה ופרסום של רשת מסעדות בתחפושת תרנגולת. למרות שהוכיח יכולות מרשימות גם מול המצלמות וגם מאחוריהן, זכה בפרסי אוסקר, גלובוס הזהב ובתואר הנחשק הגבר הסקסי בעולם (פעמיים!), פיט ייזכר בעיקר בזכות משולש האוהבים עם ג'ניפר אניסטון ואנג'לינה ג'ולי, עמה הוא מנהל זוגיות מתוקשרת עד היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully