וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באמצע שיעור בתיכון: בן 15 חשוד שתקף מורה בפתח תקווה

יו"ר ארגון המורים הגיב היום למקרה, שאירע במהלך שיעור נגרות בתיכון בעיר: "זו דוגמא לאלימות בתי הספר, שאינה מטופלת כראוי". הנער נעצר בחודש שעבר בחשד לתקיפת שוטרים בפארק בעיר

הפגנות תמיכה והפגנות נגד חתונתם של מחמוד ומורל מול האולם בו הם מתחתנים, ראשון לציון. אוגוסט 2014. דרור עינב
בחודש שעבר הנער נעצר יחד עם אחרים בחשד לתקיפת שוטרים ופציעתם קל/דרור עינב

נער בן 15, פעיל ארגון "להב"ה" (למניעת התבוללות בארץ הקודש) נעצר אתמול (שלישי) אחרי שהכה מורה בבית ספרו בפתח תקווה. הוא חשוד שתקף את המורה בשיעור נגרות לאחר שפרץ ביניהם ויכוח - כך לפי המשטרה. המורה טען כי התלמיד נתן לו אגרוף בבטן והמשיך לבעוט בו גם לאחר שהתמוטט על הארץ. בחקירתו בתחנת משטרת פתח תקווה הודה החשוד במיוחס לו. הוא יובא מחר לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בעיר.

יו"ר ארגון המורים, רן ארז, גינה בחריפות את המעשה. "היום פורסם עוד אירוע של אלימות חמורה ביותר של תלמיד נגד מורה. התלמיד היכה מורה בכיתה עד שהמורה התמוטט ועוד המשיך לבעוט בו", נכתב בהודעה. "זו דוגמה נוספת לאלימות הקיימת בבתי הספר, ואשר אינה מטופלת כראוי, אם בכלל, לא על ידי משרד החינוך ולא על ידי המעסיקים".

עוד בוואלה! חדשות:
תיעוד קשה: 230 גופות התגלו בקבר אחים בסוריה
המג"ד החשוד בהטרדה מינית: סא"ל לירן חג'בי מגבעתי
מיוחד: כיצד ישפיע המשבר ברוסיה על הכיס שלכם?

יו"ר ארגון המורים רן ארז. שרון בוקוב
"תלמידים אלימים ממשיכים להסתובב בין כתלי בית הספר". ארז/שרון בוקוב

לדבריו, "תלמידים אלימים ממשיכים להסתובב בין כתלי בית הספר ובמקרים רבים לא מטפלים בהם ולא מרחיקים אותם מחשש לשמו הטוב של המוסד. לצערי, בתי הספר ממשיכים לטאטא אירועים כאלה מתחת לשטיח ומאידך, מעצימים את ה'ישראבלוף' של בחינות הבגרות, האבחונים וההקלות למיניהן, שבסופו של דבר גורמים לזילות מערכת החינוך מצד התלמידים וזו באה לידי ביטוי גם באלימות מילולית ופיזית הולכת ומחריפה".

"על משרד החינוך להבין, אחת ולתמיד, שהתלמיד אינו לקוח ואינו עומד במרכז. אם ימשיך לפעול לאור גישה זו, שלא יתפלא אם מעשי האלימות יתרבו ואף יחריפו. ארגון המורים מגנה מעשה אלימות זה ואלימות באשר היא וימשיך להיאבק נגד תופעה זו, כפי שעשה עד כה, גם בדיעבד וגם באמצעות פעילות מניעתית", סיכם ארז.

ב-21 בנובמבר נעצר אותו נער, יחד עם שני נערים אחרים ובגיר, כולם פעילי להב"ה, בחשד שתקפו שוטרים בפארק בעיר. לפי החשד, השוטרים פנו לאחד הפעילים, שחילק חומרי הסברה במקום. במהלך התשאול פרצה מהומה, שבמהלכה הותקפו שניים מהשוטרים ונגרמו להם חבלות בפניהם ובחלקים אחרים בגופם. הם נפצעו באורח קל ופונו לקבלת טיפול רפואי. הנער שוחרר זמן לא רב לאחר מכן.

לפניות לכתבים:
רויטל בלומנפלד - revital.blumenfeld@walla.com
דנה ירקצי - danayark@walla.co.il

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully