וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיצד ישפיע המשבר הכלכלי ברוסיה על הכיס שלנו?

17.12.2014 / 14:29

מייצוא חקלאות, דרך הפנסיות ועד אפקט הדומינו - המשבר הכלכלי ברוסיה עלול להשפיע גם עלינו כאן בארץ. בינתיים במוסקבה נבלמה, לפחות זמנית, צניחת הרובל אחרי שהבנק המרכזי רכש דולרים.

מערכת וואלה!

הבנק המרכזי ברוסיה התחיל היום למכור דולרים ובינתיים צניחת הרובל נבלמה. המשבר ברוסיה נשמע רחוק, אך הוא משפיע על הכיס של כולנו: מייצוא מוצרים חקלאיים, דרך הפנסיות ועד אפקט הדומינו – הוא עלול לגרור הפסדים גם אצלנו.
אתמול חזו פרשנים כי המשבר מסמן את תחילת סופו של פוטין. האמנם? את מי מאשים הציבור הרוסי ומה יקרה במוסקבה אחרי ה-1 בינואר?

עוד במהדורה:

הפרס ליצחק לאור בוטל בעקבות מחאת נשים. ירון לונדון חושב שזה משפט שדה. לונדון סבור שההחלטה לשלול את את הפרס מלאור על סמך עדויות במכתבים וברשתות החברתיות של נשים הטוענות שנפגעו על ידי לאור, היא תקדים מסוכן. לדבריו, תלונות מסוג זה צריכות להתברר בבית משפט ולא על ידי "טריבונל עממי" שמכפיש את השם. לונדון קורא לשלושת שופטי פרס קרן לנדאו להחזיר ללאור את הפרס.

מצוק איתן לאור איתן: חיילי פלוגת החוד של גדוד 931 של גבעתי הנמצאים בפעילות מבצעית בעוטף עזה מדליקים נר שני של חנוכה עם חברם, סמל שלמה גולהירש ,המאושפז במחלקה השיקומית של תל השומר. שלמה נפצע מירי צלפים במרפק במהלך מבצע צוק איתן ועובר מאז הליך שיקומי . צפו במפגש המרגש על המסך.

חנוכה בחינם: ביום שישי יצאו הילדים לחופשת חנוכה בת ארבעה ימים וההורים יתרוצצו מהפסטיגל למופעי חנוכה האחרים ויוציאו הון, אבל אפשר גם אחרת . ניתן בלות עם הילדים בימי החופשה במינימום הוצאות. זיו ריינשטין, עורך וואלה! תיירות, מביא רשימה של המלצות לאירועים לילדים בכל הגילאים מהצפון עד הדרום, מאירועים המוניים מוכרים כמו "החג של החגים" בחיפה ועד למסלול טיול לכל המשפחה והכל בחינם.

התחזית: הלילה בהיר וקר, מחר ללא שינוי של ממש בטמפרטורות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully