וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הלקוח התעצבן ותקף את השליח עם מקל הוקי

שליח אומלל התעסק עם הלקוח הלא נכון. הוא הודיע לו שההזמנה שלו לא הגיעה - מה שהוביל להתפרצות אלימה במיוחד שהפכה ללהיט רשת באירופה, שם לא מורגלים כנראה בעיצומים בדואר

צילום חובבים, יוטיוב

השביתה האחרונה בדואר גרמה לתסכול גדול בקרב קונים שעשו קניות ברשת, והרכישות נתקעו והתעכבו במשך זמן רב. אין ספק שמדובר בעוגמת נפש מינורית בלבד שלא מצדיקה תגובה קיצונית כמו זו של מירוסלב סטרק, גבר בן 45 מפראג, שהתעצבן כשמוצר שהזמין לא הגיע עם השליח בזמן.

לקוח מתעמת באלימות עם שליח. צילום מסך
הפיל טלווזייה מהרכב וחבט בה נמרצות/צילום מסך

השליח האומלל, ראדק טסר בן 47, לא הבין על איזה לקוח מטורלל הוא נפל: כאשר מירוסלב הבין שהזמנתו לא נמצאת ברכבו של השליח הוא נכנס פנימה, וזרק החוצה טלוויזיה שהייתה בפנים. לאחר מכן לקח מקל הוקי והחל להכות נמרצות את הטלוויזיה. בשלב הזה השליח נמלט, אך סטרק רדף אחריו ושבר את מראת הרכב ואת החלון בצד של הנהג. מגיב שצפה בסרטון כתב שהוא נהדר מפני ש"כולנו היינו ברגע הזה והיינו רוצים לעשות לשליח בדיוק את אותו הדבר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
לקוח מתעמת באלימות עם שליח. צילום חובבים, יוטיוב, צילום מסך
השליח האומלל נמלט, אך הלקוח שבר מראה ואת חלון הרכב/צילום מסך, צילום חובבים, יוטיוב

תגובות אחרות פקפקו באמינות הסרטון וטענו כי מדובר במתיחה. "זה נראה טוב מכדי להיות אמיתי" כתב גולש אחד, ואחר הגיב "הייתי מעוניין לדעת אם הבחור משחק כל כך טוב רק כשהוא צריך להרוס חפצים יקרי ערך, או שמדובר במטורף שאיבד את זה לחלוטין". מה שבטוח הוא שמדובר בלהיט רשת שכבש את אירופה. האם הטרנד הבא ביבשת יהיה סדנה לשליטה בכעסים? לפי הסרטון, הם לגמרי זקוקים לזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully