וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהלך שעשוי לסכל את האיחוד בין אורי אריאל לאלי ישי

16.12.2014 / 23:58

הרב מאיר מאזוז, פטרונו הרוחני של ח"כ ישי, מתנגד לשילוב נשים ברשימה החדשה. החלטתו עשויה לסכל את האיחוד עם שר הבינוי, שמתעקש לצרף את ח"כ אורית סטרוק לרשימה

אלי ישי נושא דברים בעצרת לזכרו של הרב עובדיה יוסף במלאת 30 יום למותו. מור שאולי
אלי ישי נושא דברים בעצרת במלאת 30 יום למותו של הרב עובדיה יוסף/מור שאולי

שר הבינוי והשיכון אורי אריאל (האיחוד הלאומי) מנהל בימים האחרונים מגעים עם יו"ר סיעת הבית היהודי נפתלי בנט, בניסיון למנוע את פיצול הסיעה וחבירתו למפלגה החדשה של ח"כ אלי ישי. אולם נראה שבנט הוא לא המחסום היחיד בדרך לאיחוד האפשרי. הרב מאיר מאזוז, פטרונו הרוחני של ישי, אמר כי הוא מתנגד לשילוב נשים ברשימה החדשה לכנסת. מדובר בהצהרה בעייתית לאור העובדה שבמקרה של פיצול מהבית היהודי, ירצה אריאל לשלב ברשימה של ישי את ח"כ אורית סטרוק, חברתו לסיעה.

בחירות 2015 || עוד על המתיחות במפלגות:
מאוכזבי בנט ודרעי: "נערכים לריצה של ישי ואריאל"
הסתה פרועה ברשת נגד ישי; "הילדים חוששים שיקרה לו משהו"
בשל התפרעויות פעילי ש"ס: תוגברה האבטחה סביב אלי ישי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ניסיונות אחרונים למנוע את פיצול הסיעה. אריאל ובנט/מערכת וואלה!, צילום מסך

"זה דבר שאני לא יכול לפסוק בו, מזה שבעים שנה מקובל אצל החרדים שלא לשלב נשים ויש על כך מקורות בגמרא, ברמב"ם. אז מי שרוצה לעשות מזה עניין גדול שאחר כך יקומו עלינו, למה לנו?", אמר מאזוז בריאיון לתחנת הרדיו החרדית "קול ברמה". "שהאישה תיבחר, כלומר שהאישה תהיה מדברת בשם הציבור, עד עכשיו לא היו ואנחנו לא רוצים לעשות חדשות, עושה חדשות בעל מלחמות", הוא הוסיף.

עד כה לא התקיימו מגעים ישירים בנושא בין אריאל לישי, אך גורמים מצד שניהם אישרו כי הם עוסקים בנושא מאחורי הקלעים ברצינות רבה. סביר להניח שישי יתקשה להיענות לדרישותיו של אריאל לאחר שאמר אתמול במסיבת עיתונאים כי יפעל לפי עצת הרבנים. "מה שיורו לנו גדולי ישראל", אמר ישי כשנשאל אם ישלב נשים ברשימתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully