וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעלומה: מהו היצור המסתורי שנצפה במפרץ בניו זילנד?

תצלומי לווין שנלקחו מעל מפרץ אוק בניו זילנד חשפו שובל מסתורי שהותיר אחריו יצור ימי גדול במיוחד, אך לא מדובר בלוויתן או כריש. אז מה שוחה במימי המפרץ היפה?

יצור ימי מסתורי צולם בניו זילנד. גוגל מפות, צילום מסך
רואים את השובל השחור? יצור באורך 12 מטרים הותיר אותו/צילום מסך, גוגל מפות

יצור ימי מסתורי וגדול במיוחד נקלט במימיו של אחד המפרצים היפים ביותר בניו זילנד. השובל שהותירה מאחוריה החיה העצומה נקלט בתצלום לוויני סמוך למפרץ אוק בסוף החודש שעבר. המהנדס פיטה וויטהירא הבחין בשובל כשהביט בתצלומים של גוגל מפות, לשם נכנס כדי לאתר מקום לבלות בו חופשה משפחתית. לטענתו, השובל היה יכול להיווצר על ידי יצור באורך של 12מטרים.

"ילידי ניו זילנד יקראו לדבר הזה "טניווא", שזה טרול. החיה אשר הותירה את השובל גדולה מכדי להיות כריש, והפניות החדות שהיא עושה במים שונות מאוד מאלה שלוויתנים מותירים אחריהם", אמר המהנדס, שפסל את האפשרות לכך שמדובר בכלי ימי כלשהו. לדבריו, כלים כאלה, כמו אופנועי ים או סירות מירוץ מותירות אחריהן שובל של קצף לבן, מה שלא מופיע בתמונות.

יצור ימי מסתורי צולם בניו זילנד. גוגל מפות, צילום מסך
סירות מירוץ ואופנועי ים מותירים אחריהם שובל לבן/צילום מסך, גוגל מפות

"הבחנתי בזה לראשונה לפני שבוע בערך. זה היה רחב וגדול מכדי להיות כריש. אני לא יודע מה זה, אבל מדובר בחיה גדולה ששוקלת הרבה אם היה הותירה אחריה כזה שובל", אמר פיטה.

התמונות הפכו ללהיט ברשת וכרגיל, עוררו ויכוח בין הגולשים. בעוד שחלק טענו שמדובר בחיה שמטילה אימה על הסביבה, אחרים אמרו שלא מדובר ביותר ממתיחה מוצלחת במיוחד או בסתם צורות שהותיר החול מתחת למים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully