וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לשחיתות בעיריית רמת גן: יותר מ-20 עצורים, בהם בכירים

בתום חקירה סמויה שארכה כשנה עוכבו הבוקר עובדים בעירייה בחשד לשוחד, מרמה והפרת אמונים. חוקרי להב 433 פשטו על משרדי העירייה ועל בתי בכירים. אחד החשדות: גורם רם-דרג מינה עובדת על רקע רומנטי. במעוכבים גם בן של אישיות בכירה

צילום: אבי כהן, עריכה: יאיר דניאל

בתום חקירה סמויה וממושכת של יחידת להב 433 (היחידה הארצית למלחמה בשחיתות ובפשע המאורגן), הבוקר (שני) עיכבה המשטרה לחקירה למעלה מ-20 עובדים בעיריית רמת גן, חלקם בכירים, בחשד לביצוע עבירות של שוחד, שוחד בחירות, מרמה והפרת אמונים, הלבנת הון ועבירות מס. אנשי יחידת להב 433 ערכו חיפושים במשרדי העירייה, בבתי החשודים ובמשרדיהם. אחד החשדות הם שאיש בכיר מאוד בעירייה מינה עובדת וזאת בשל רקע רומנטי לכאורה ביניהם.

במעוכבים גם בן של אישיות בכירה. על פי החשד, הוא חבר במשרד פרסום שקידם את העירייה בניגוד לנהלים, מה שגרם לבחירה של חלק מהמועמדים.

מדובר בחקירה שנמשכה לאורך השנה האחרונה, ושבמהלכה לקחו חלק יחידות המודיעין והחקירות של להב 433 ואנשי היחידה הארצית לחקירות הונאה. החקירה נפתחה בעקבות מידע שהעביר ח"כ כרמל שאמה-הכהן (ליכוד), שהיה עד לאחרונה יו"ר האופוזיציה בעירייה.

עוד ידיעות בוואלה! חדשות
ג'יהאדיסט מחזיק עשרות בני ערובה בסידני; 5 הצליחו לברוח
פגישה גורלית: ישראל תאבד את תמיכת ארה"ב באו"ם?
אשת אסיר ביטחוני נתפסה עם 100 כרטיסי סים בתחתונים

עיריית רמת גן. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
עיריית רמת גן/ניר לנדאו, מערכת וואלה!

על פי החשד, "גורמים בעירייה הבטיחו משרות בעירייה לגורמים שונים וכן הבטיחו לספק לגורמים נוספים עבודה עבור העירייה - בתמורה לסיוע בקידום בחירתו של אחד המועמדים לראשות העיר בבחירות האחרונות לרשויות המקומיות, אשר התקיימו באוקטובר 2013", נמסר מהמשטרה. כמו כן, לפי המשטרה, במהלך החקירה הסמויה נמנע ניסיון חדירה לעירייה של גורמים עברייניים.

הבוקר, כאמור, הוחלט להוציא לפועל את גל המעצרים החריג בגודלו. היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין ומפכ"ל המשטרה רב-ניצב יוחנן דנינו עודכנו בפרטי החקירה, שמנוהלת תוך ליווי צמוד של ראש להב 433 ניצב רוני ריטמן ושל ראש היחידה הארצית לחקירות הונאה, תת-ניצב אפרים ברכה.

מהמשטרה נמסר כי ההחלטה בדבר מעצרם או הארכת מעצרם של החשודים תתקבל בהמשך בהתאם להתפתחות החקירה.

  • עוד באותו נושא:
  • רמת גן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully