וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האזינו: "אולמרט אמר לי 'שזקן תיקח את התיק על עצמה'"

14.12.2014 / 21:55

בהקלטת שיחה בין זקן לעו"ד עפר ברטל, סיפר האחרון על שיחות שניהל עם פרקליטי ראש הממשלה לשעבר. צוות ההגנה של אולמרט: "בידינו ראיות המפריכות לחלוטין את הדברים, והם יוצגו בבוא העת"

צילום: תומר אפלבאום

בין ההקלטות שהקליטה ראש לכשתו לשעבר של אהוד אולמרט, שולה זקן, שנמחקו אך שוחזרו לאחרונה, נחשפו גם שיחות שהיא קיימה עם פרקליטיה ללא ידיעתם. בין היתר, הקליטה זקן שיחות עם עורך דינה עפר ברטל במהלך הדיונים בתיק הולילנד, שבהן הוא סיפר על דברים שאמרו לו פרקליטיו של ראש הממשלה לשעבר. בין היתר, דיבר ברטל על כך שאולמרט ביקש ממנו שזקן תישא באשמה: "שתיקח על עצמה", אמר אולמרט לדברי ברטל.

בשיחה בין זקן לברטל היא שאלה אותו אם דיבר עם עו"ד רועי בלכר, שייצג את אולמרט בתיק הולילנד, וזה השיב כי הוא שוחח עמו ארוכות בטלפון. "הוא אמר לי 'דפקתם אותנו'", סיפר ברטל על שיחתו עם בכלר. "אמרתי לו 'תשמע, יא חביבי, אתה יודע איך יכולנו לדפוק אתכם, זה אתה יודע בכלל? יש לך מושג איך יכולנו לדפוק אתכם? זה אתה יודע? הלקוח שלך אומר לך איך יכולנו לדפוק אתכם ולא דפקנו?' הוא אמר לי 'לא, זה הלקוח לא אומר'". כששאל את בלכר במה הם "דפקו" אותו, הוא השיב לדברי ברטל: "אתם קירבתם את הכול אלינו, כי אם הכסף לא הלך לשולה, ואם הוא הלך למסר, אז זה אותו דבר כמו אולמרט".

ברטל סיפר לזקן כי הטיח בבלכר כי הוא וזקן אומרים אמת: "'האמת היחידה שלא אמרנו', אמרתי לו, 'זאת האמת שהייתה מכניסה את הלקוח שלך לכלא ישירות". בהמשך ציין ברטל בפני זקן כי עימת את בלכר עם פניית אולמרט אליו. "אמרתי לו 'כשהלקוח שלך בא אליי ואומר לי 'שתיקח על עצמה, מה יש?' מה הסיפור?' איך הוא מעז לעשות את זה? הוא מכיר אותי? הוא יודע שאני לא אלך לגיא פלג מיד ואני אסגיר אותו ואני אגיד שאולמרט אמר לי ככה? איך ראש ממשלה לשעבר מעז לעשות את זה?' אז את מבינה, זאת האמירה, אז בסדר".

עוד על שולה זקן:
מדוע המשטרה לא חקרה את זקן בחשד למתן עדות שקר?
חדשות 10 עתרו לעליון: להתיר פרסום שש קלטות שולה זקן
זקן בעדותה: "הכסף הלך לבדים עבור החליפות של אולמרט"

שולה זקן ועורך דינה, עפר ברטל, בדיון שלב הטיעונים לעונש בבית המשפט המחוזי בתל אביב, מאי 2014. תומר אפלבאום, מערכת וואלה! NEWS
"אומרים אמת". זקט ועו"ד ברטל/מערכת וואלה! NEWS, תומר אפלבאום

חלק אחר בשיחה בין זקן לברטל עסק בעו"ד נבות תל-צור, פרקליטו של אולמרט שעל פי החשד ניסה לשכנע את זקן לא לחתום על הסדר הטיעון שהוצע לה. ברטל סיפר לזקן כי פגש את עו"ד תל-צור ואמר לו: "תדע לך שאני קצת לא שמח מהפגישה אצלך". כשתל-צור שאל לפשר דבריו, הוא השיב: "כי אני חושב שנתת לשולה עצה לא טובה". ברטל המשיך ותיאר שיחת טלפון שהתנהלה בין השניים, ובה התבקש להסביר את טענותיו בנוגע לעצה שנתן תל-צור לזקן:

"הוא אמר לי 'עפר, אבל זה היא רצתה, זה מה שהיא רצתה. היא רצתה לשמוע את העצה הזאת ממני. לכן היא באה, כי היא רצתה לשמוע את העצה'. אמרתי לו 'ואתה נותן עצות שרוצים לשמוע או שאתה נותן עצות מקצועיות של מה שצריך לתת מבחינה מקצועית?' אמרתי לו 'אני חושב שכל הכבוד לך שלא הצלחת להפריד בין היותך עורך הדין של אהוד לבין לדבר עם שולה בצורה... כי אני מכיר אותך, אתה בחור רציני, ואתה לא הצלחת לעשות את ההפרדה הזאת, והיית יכול להגיד 'אני לא יכול לעשות את ההפרדה, זה הקליינט הכי חשוב שהיה לי בחיים ואני לא יכול לעשות את ההפרדה'. ולא אמרת'. אז הוא אמר לי 'טוב, מה אני אגיד לך', משהו כזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אהוד אולמרט ועורך דינו נבות תלצור, בשלב הטיעונים לעונש במשפט הולילנד, אפריל 2014. מוטי קמחי, מערכת וואלה! NEWS
"הקליינט הכי חשוב שהיה לי בחיים". אולמרט ועו"ד תל-צור/מערכת וואלה! NEWS, מוטי קמחי

בתגובה מטעם צוות ההגנה של אולמרט נמסר: "אין זו הפעם הראשונה שמר ברטל אינו דובר אמת בפרשה זו, וגם כאן הוא אמר ללקוחה שלו דברי שקר בוטים. בידי ההגנה ראיות מזמן אמת המפריכות לחלוטין את הדברים, והם יוצגו בבוא העת. על הקשר בין זקן וברטל כבר נאמר: 'לא הלך הזרזיר אצל העורב, אלא כי הוא בן מינו'".

לפניות לכתבת: gali.gnt@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully